Beoordeeld op 28 mei 2018

Wij verbleven in een Bay Bay Appartement op het mooie resort. Echt aan aanrader.
Ideaal met en zonder kinderen.

Er waren geen handdoekenhaakjes in de badkamer, we hebben dus echt helemaal niets gevonden om over te klagen!

Ligging op Curacao is prima, vlakbij het mooie rustige Jan Thiel strand. Wij gingen lievern naar Mambo, dat is met 10 minuutjes bereikbaar met de auto en heb je wel lekkere muziek op de achtergrond. Ook zonder auto zou je hier kunnen verblijven, maar dan ben je wel beperkt tot het resort, strand en de dure AH supermarkt op loopafstand.

Er waren wat werkzaamheden aan de tuin en zwembad, maar hebben daar geen enkele last van gehad. Wordt alleen maar mooier en we komen zeker hier weer terug.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 mei 2018

Fijn, groot zwembad maar weinig prullenbakken. Ook op de kamer miste ik er een. Op de badkamer stond een kleintje. Badkamer is groot maar de handdoeken liggen in een la die niet dicht kan. Omdat het glas langs de douche te kort is wordt die la en de vloer nat. Handdoeken waren nieuw dus wij kregen t ook niet goed droog. De lamp in de badkamer blijft altijd aan. Ik heb me suf gezocht naar een knop want het leek mij nogal energieverspilling. Daarnaast wordt de badkamer ook een sauna omdat er ook geen raam of afzuiging zit en de lamp warmte afgeeft. De airco moet hierdoor harder werken. De Wi-Fi op de kamer is prima maar de router heeft blauwe knipperlichtjes die je zelfs ziet met je ogen dicht. Afplakken zou fijn zijn. Op het park zit ook een snackbar met oa lekkere pizza geopend van 16 - 21. Wij zaten in de buurt, maar anders zou je het niet weten. Wordt nergens aangegeven. Ook niet als hij dicht is, wij vroegen ons af wat t was. Er gaat vanuit t park ook een shuttle bus naar goedkopere en grotere supermarkt vreugdenhill en restaurant brakkeput mei mei. Moet je ook net weten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er wordt nog hard gewerkt aan het park. Er werden banken gemaakt en geverfd en een extra douche bij het zwembad gemaakt. Ook werden de tuinen langs de weg mooier gemaakt. Allemaal werkzaamheden waar wij geen last van hadden. Kan alleen maar beter worden!

Kamertip: Routerlampjes afplakken, prullenbak op kamer, lamp op badkamer uit en glas langs douche verlengen.
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 mei 2018

Een fijne vakantie gehad op Curacao. We zaten in villa 30 met tuinzicht. Goede locatie met voldoende privacy. Jan Tielbaai en supermarktop loopafstand. Eenmaal per week nieuwe handdoeken in de villa en voor het zwembad waren op vertoon van het pasje ook handdoeken beschikbaar. De receptie was erg servicegericht en stond klaar voor allerhande vragen.

Kamertip: villa 30 met tuinzicht
Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

We zaten in een net gerenoveerde hotelkamer. Alles super. Elke dag werd deze grondig schoon gemaakt. Op het moment van aankomst werd er nog druk gewerkt aan de renovatie van het restaurant. Maar in het tijdelijke restaurant was het goed eten en erg sfeervol. Gelukkig hebben we nog 1 diner en ontbijt mogen nuttige in het nieuwe restaurant.
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het resort ligt op loop afstand van de Jan Thielbaay waar het ook goed toeven is. Voor afkoeling is het zwembad op het resort ook aan te raden. Het park ziet er verzorgd uit. Het is zeker een aanrader.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 april 2018

Een ruime week hebben we in een villa gezeten. Park en villa prima voor elkaar. Villa is ruim van opzet, met ook een eigen keuken, een flink terras en veranda. Met een AH op loopafstand hebben we afgewisseld in uit eten op het strand en zelf iets regelen op het terras.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner