Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

We zaten in een net gerenoveerde hotelkamer. Alles super. Elke dag werd deze grondig schoon gemaakt. Op het moment van aankomst werd er nog druk gewerkt aan de renovatie van het restaurant. Maar in het tijdelijke restaurant was het goed eten en erg sfeervol. Gelukkig hebben we nog 1 diner en ontbijt mogen nuttige in het nieuwe restaurant.
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het resort ligt op loop afstand van de Jan Thielbaay waar het ook goed toeven is. Voor afkoeling is het zwembad op het resort ook aan te raden. Het park ziet er verzorgd uit. Het is zeker een aanrader.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 april 2018

Een ruime week hebben we in een villa gezeten. Park en villa prima voor elkaar. Villa is ruim van opzet, met ook een eigen keuken, een flink terras en veranda. Met een AH op loopafstand hebben we afgewisseld in uit eten op het strand en zelf iets regelen op het terras.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 april 2018

We hadden een nieuwe ruime hotelkamer, op de begane grond. Alles was helemaal prima schoon en fris. Soms vergaten schoonmakers weleens schone handdoek neer te leggen. De airco doet het goed, de koelkast is leeg bij aankomst. Buiten is een relaxed zitje. Het ontbijt was ook prima. Gewoon (mini)croissantjes, brood en je kan een (of meer) eitje(s) bestellen. Er is een goede sfeer, mooie bloemen en fijn zwembad.

Kamertip: Hotelkamers aan zuidkant zijn rustiger
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 april 2018

Wij hadden een run of the house booking gedaan en verbleven in een prachtige bungalow met rondom een hele mooie tuin. (Huisje 35.)
Met een prachtig terras over de gehele lengte van het huisje.Keuken met vaatwasser erin. Je krijgt een schoonmaakzakje met vaatwastabletten , vaatdoekjes, afwasmiddel en borstel.
De bedden waren groot en een goed liggend matras.
De gordijnen waren goed verduisterend. Ook was er voldoende ruimte, zowel om je garderobe in uit te stallen als ook om in te leven.
Heel het park is super goed beveiligd, en er is 24/7 bewaking. De bewaking is ontzettend aardig.
Wij hebben op de helft van ons verblijf schone handdoeken gevraagd, deze werden dan ook diezelfde dag gebracht en gelijk werden de bedden verschoond.
De douche was iets mindervonden wij, de straal was niet opperbest en de verlichting was te donker en te weinig. Ook misten wij ophanghaken, wat eigenlijk wel makkelijk zou zijn, zowel voor de handdoeken als voor je kleding op te hangen.
Het zwembad zag er ook heel leuk uit, je kan er rondom zitten of op een bedje liggen. Er is een restaurant en een barretje bij. Je kan er goed eten, je krijgt voldoende en het is niet duur.
Wij hoorden dat er tot een week voor onze aankomst bouwwerkzaamheden waren geweest, en dit nogal tot overlast was geweest. Gelukkig hebben wij daar geen last van gehad, er waren alleen nog schilders aan het werk die alles weer mooi aan het maken waren.
Nu begrijp ik heel goed dat ook dat moet gebeuren wil je het park up to date houden, en aangezien dat er op curacao het hele jaar door toerisme is, word het natuurlijk wel moeilijk voor zo'n park om de beste periode hiervoor uit te kiezen.
Het strand is trouwens zowat naast het park, even een straat over steken en je bent er.
Dit geld ook voor de supermarkt
Wij vonden het er iig geweldig!

Kamertip: Meer licht in de douche en de doucheslang en kop vervangen
Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 6 april 2018

Enkele malen geweest. Tranfser bij pakketreizen prima geregeld, bus staat bij het vliegveld te wachten en men wordt voor de deur afgezet. Waar voorheen (zeer aantal jaren terug) het park erg mooi was, begint het nu echt vergane glorie te vertonen. In de appartementen (montana) is weinig bijgehouden. Onderhoud wordt niet echt meer gedaan. Park is wel prima ruim opgezet, mooie natuurlijke sfeer door bloemen en bomen.

Appartement fijn ruim met een heerlijk terras of balkon, wat zeer genieten is. Keuken geen gebruik van gemaakt, behalve bij het ontbijt. Daarvoor is voldoende keukengerei beschikbaar. Prettig is de airco in het slaapgedeelte waar de gemiddelde toerist toch al snel gebruik van zal maken. Parkeerplaatsen aanwezig.

Faciliteiten in het park zijn kleinschalig. Restaurant aanwezig, maar geen aanrader. Voor een snelle hap, bijvoorbeeld even voor de terugreis is het prima. Zwembad zeer klein, vrij druk en gewoon niet ontspannend. Barbeque mogelijkheid vanuit restaurant niet aan te raden. Bbq zelf is prima, maar het vleespakket is echt schandalig voor de prijs! Vroeger was er een kleine winkel aanwezig met o.a. broodjes en beleg. Tijden zijn op 'Antilliaans principe'; het gaat open wanneer de medewerkster er is. Wel vriendelijk personeel wanneer Nederlandse verwachtingen (m.b.t. afspraken/tijdstippen) niet teveel opgelegd worden.

Park is wel vrij rustig, wat een fijne sfeer geeft. Lekker ontspannen op vakantie. Sneu is de hoeveelheid (ongezonde) verwilderde katten. Ik geloof dat het park deze als 'ongediertebestrijding' gebruikt, maar naar mijn inziens is de verzorging dan ook van belang. Dierenleed is uiteindelijk wel duidelijk zichtbaar op het eiland (asiel is dan ook zeker geen aanwinst hierin helaas).

Al met al als men goed op de hoogte is van alle aspecten is het wel een prettig en rustig gelegen park.

Kamertip: Let op bij het boeken van de kleinere appartementen (niet de montana) dat je niet naast de wc's wordt geplaats naast het restaurant.
Verbleef: mei 2017, reisde met een partner