“Onstpannen sfeer, lekker eten en een goede band”
Beoordeling van Kokomo beach Curacao

Kokomo beach Curacao
Geclassificeerd als nr. 23 van 327 Restaurants in Willemstad
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren waren mijn vrouw, zoon en ik op Kokomo Beach voor een stranddag. We hebben genoten van de relaxte sfeer, de vriendelijke bediening, het goede eten ( lekkere wraps !) en een hele leuke live band die blues speelde tijdens happy hour. Het was een perfecte dag.

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met zijn vieren een dagje vertoeft.

Wat ons gelijk opviel was dat er enorm veel vliegen waren, niet alleen bij de vuilnisbakken maar ook bij de douches en omgeving, dit was minder...

De lunch was wel erg goed, ruime keuze!

Ook leuke foto plek bij de schommel en een vlot om naar toe te zwemmen.

28 juli 2018 beoordeeld

Een mooie locatie. We hebben er inmiddels verschillende keren gedoken. Linksom en rechtsom. De flessen huren bij Trunk divers. Vriendelijke man (Karel) en duikinstructeur.
Het restaurant heeft goede koffie en vriendelijk geprijsde lunches. De garnalenkroketjes zijn lekker.
De bediening is vriendelijk. Maar let op; het kan er erg druk zijn.

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten op Kokomo is een feestje. Grote poties, heerlijk eten onder een geweldige ambiance en voldoende keus. Echte aanrader!

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een stand dag ben ik hier met mijn moeder gaan eten.
Eerst viel ons op dat een donkere damen gecomendeerd door een collega?dat ze moest schoon maken. Alles lag er al spik en span bij.

Na ons hoofdgered wilde wij graag een desser koffie en thee bestellen...

Er liepen minimaal 4dames rond en 1 heer achter de bar. (Maar 3 tafels bezet)
Er was geen mogelijkheid contact mee te krijgen, keken steeds langs ons heen toen wij wat wilde bestellen. Niet erg vriendelijk?

Na een tijdje zijn wij maar opgestaan en hebben afgerekend na het hoofd gerecht.

Tog erg jammer het lijkt of ze niks willen verdienen? Wij hebben egt gezien dat het anders kan hier op Curaçao!

Reizigers die Kokomo beach Curacao bekeken, bekeken ook

Sint Willibrordus, Curaçao

In Kokomo beach Curacao geweest? Deel je ervaringen!