22 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 175
Hotels.comUS$ 170
TravelocityUS$ 170
CheapTicketsUS$ 170
Orbitz.comUS$ 170
PricelineUS$ 175
Beoordeeld op 25 januari 2021

Ondanks COVID was het een hele fijne vakantie.
Er werd alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken.
Fijn kingsize bed. Grote kamer. Direct uit de kamer het strand op.
Heerlijk eten en lekkere cocktails

Datum van verblijf: januari 2021
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2021

Dear rolandk725,

Bedankt voor uw feedback en aanbevelingen!

Wij vinden het fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft genoten van de service van de personeel en de maatregelen die wij hebben gehanteerd voor de gezondheid en welzijn van onze gasten.

We zijn blij om te horen dat u een hele fijne ervaring heeft gehad bij ons.

Wij kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 5 januari 2021

Ondanks coronabeperkingen (minder restaurants open, minder gezelligheid door gebrek aan toeristen) heb ik me hier heel prettig en veilig gevoeld dank zij de coronamaatregelen die het hotel hanteerde. Het eten was lekker maar ook noodgedwongen beperkt dus ik ga hier nu niet over zeuren.

Datum van verblijf: december 2020
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2021

Beste Jolanda B,

Bedankt voor uw feedback en aanbevelingen!

We zijn blij om te horen dat u een hele fijne ervaring heeft gehad bij ons.

Wij kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 2 december 2020

Ze beloven je 5 restaurants en er zijn er maar 2 per dag open...
Tijdens de spits sta je gewoon een uur te wachten op een plek in een restaurant.
Weinig keuze bij de a la carte restaurants (4 gerechten per gang)
Gerechten zijn vaak op dus nog minder keuze...
Gerechten worden op de menukaart mooi gepresenteerd maar worden met compleet andere items geleverd...

Datum van verblijf: november 2020
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2020

Beste JorenCB,

Bedankt voor uw verblijf bij Sunscape Curacao Resort Spa & Casino. Uw gewaardeerde feedback over uw recente verblijf wordt op prijs gesteld, aangezien we feedback ontvangen die ons helpt de diensten en producten die we onze gasten aanbieden te verbeteren.

De verbeterpunten die in uw beoordeling zijn uiteengezet, zijn gedeeld met het managementteam dat verantwoordelijk is voor het onderzoeken van al uw feedback om ervoor te zorgen dat er richtlijnen zijn om herhaling te voorkomen.

Onze excuses voor al het ongemak dat u tijdens uw verblijf bij ons heeft ondervonden en dat ons resort niet volledig voldeed aan de verwachtingen die u had, aangezien dit niet onze gebruikelijke servicenormen zijn.

Ons team doet zijn uiterste best om ervoor te zorgen dat de nieuwe normale voorschriften geen invloed hebben op onze service, maar onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervindt.

Aarzel niet om via e-mail contact met ons op te nemen voor meer informatie over uw verblijf.

We hopen u in de toekomst weer te verwelkomen met de mogelijkheid uw verwachtingen te overtreffen en uw vertrouwen in ons resort te herstellen.

Vriendelijke groeten,

Vonetta Wijn
Social Media Coördinator & Econcierge

Beoordeeld op 25 november 2020 via mobiele applicatie

Het hotel en de kamers zijn gedateerd, het kan een flinke opknapbeurt gebruiken. De kamers zijn wel schoon en de bedden zijn goed, voldoende handdoeken aanwezig.
Het is onduidelijk wanneer welk restaurant wanneer open is en het reserveren is een chaos en zorgt voor lange wachtrijen. Het eten is gemiddeld, zowel in de restaurants als tijdens het buffet.
Veel gasten in het hotel zijn luidruchtig met eigen muziek en een grote mond, hier wordt door het personeel niks van gezegd.
De locatie van het hotel is prima, huurauto is wel aan te raden.
Er zijn voldoende bedjes bij het strand en zwembad, wel veel zijn er kapot.
Sunclub stelt weinig voor, er wordt niet gecontroleerd en iedereen kan gebruik maken van het aparte sunclub gedeelte.
Personeel is over het algemeen vriendelijk.

Wat ons betreft is het hotel geen 4 sterren waard.

Datum van verblijf: november 2020
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2020

Beste 913valeriek,

Bedankt voor uw feedback dit word volledig gewardeerd aangezien wij op deze manier altijd mogelijkheid hebben voor verbetering.

Wij vinden het heel spijtig dat uw verblij niet volledig naar wenst is geweest .
Echter staan wij altijd open voor verbetering. Uw opmerkingen zullen intern worden besproken en zullen actie ondernemen waar nodig.

Het nieuwe normaal is natuurlijk ook nieuw voor ons personeel en we blijven streven naar een verbeterd serrvice naar mate iedereen begint te wennen aan het nieuwe normaal.
Verder bied onze receptie graag meer informatie over het resort en openingstijden van de restaurant.

We zijn blij dat ondanks alles dat het nieuwe normaal met zich meebrengt dat u heeft kunnen genieten van een heerlijk bed, de corona maatregelen die bij hanteren voor de gezondheid en welzijn van onze gasten en de kamers die altijd schoon zijn.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen, voor een nog betere ervaring.

Beoordeeld op 23 november 2020

Het hotel ligt gunstig, vlakbij Mambo beach en op 10 minuten van Willemstad. Ontvangst was goed geregeld. Wij hadden Sunclub geboekt, daarvoor is een aparte check-in ruimte. Stel je van de Sunclub niet al teveel voor. De kamers waren goed qua ruimte, maar ook erg vochtig! Onze wc was steeds verstopt en de buis van de airco condenseerde erg, waardoor de plafonds kromgebogen waren en er water uit kwam druipen. Na bellen met de Frontdesk werd het probleem met de wc snel opgelost, de airco helaas niet.
Heel vervelend was het handdoekje leggen door hotelgasten, al om 06.15/06.30 uur, om daarna nog 3 uur lang weg te blijven (nog even slapen/ontbijten/...?). Boos worden als de handdoeken waren weggehaald zodat iemand anders er kon liggen. Helaas werd hier niet op toegezien en liet men het allemaal gebeuren.
De bar, en dan spreek ik alleen over Kenneth, was goed. Kenneth was de vrolijkheid zelve, altijd vriendelijk, maakte een praatje en kwam zelfs op het strand vragen wat we wilden drinken. En wat hij maakte was altijd lekker! Zijn collega, Nathaly, daarentegen was enorm chagrijnig (zij verving Kenneth tijdens zijn vrije dagen). De bar gaat normaal om 10 uur open, maar als je om 10.20 uur wat wilde halen werd je afgesnauwd dat de bar nog niet open was en dat ze álles alleen moet doen, steeds een en weer moest lopen, dus met andere woorden: wegwezen! Mijn vraag is dan: waarom lukte het bij Kenneth dan allemaal wel voor 10 uur en bij haar niet? Erg jammer!
Restaurants: niet alles was tegelijk open maar dat wisten we vooraf. Bij het buffet was er genoeg keus en soms was het eten koud. Geen hoogstaande kwaliteit, maar wel lekker. Bij Da Mario kun je lekkere pasta eten (linquini seafood!!). Soms vinden ze het bij de restaurants moeilijk plannen, want als je net aan je voorgerecht zit willen ze je hoofdgerecht al bij je neerzetten.
Voordelen Sunclub: ik heb ze niet gemerkt. Er staat op de site bij TUI dat je, als Sunclub member, GRATIS een snorkelset krijgt tijdens je vakantie. Als je deze dan wilt halen, dan krijg je vanuit de duikschool te horen dat alleen het eerste uur gratis is en dat je daarna 10 dollar PER DAG betaalt.
Personeel: op een enkeling na is iedereen erg lief en aardig en altijd behulpzaam! Zij krijgen van mij 5 sterren!
Al met al heb ik een heerlijke vakantie gehad (want je moet natuurlijk zelf de slingers meenemen), maar ik weet niet of ik nog eens in dit hotel zal terugkomen...

Datum van verblijf: november 2020
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2020

Beste mirellas825,

Bedankt voor uw verblijf bij Sunscape Curacao Resort Spa & Casino. Uw gewaardeerde feedback over uw recente verblijf wordt op prijs gesteld.

De verbeterpunten die in uw beoordeling zijn uiteengezet, zijn gedeeld met het managementteam dat verantwoordelijk is voor het bestuderen van al uw feedback om ervoor te zorgen dat er richtlijnen zijn om herhaling te voorkomen.

Onze excuses voor al het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens uw verblijf bij ons.
Het betreurd ons zeer dat uw verblijf niet volledig naar wenst is geweest.

We hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen met de mogelijkheid om uw verwachtingen te overtreffen en uw vertrouwen in ons resort te herstellen.

Vriendelijke groeten,

Vonetta Wijn