Beoordeeld op 25 december 2019

Pakketreis geboekt via TUI, circa drie maanden van tevoren. Reisgezelschap bestond uit 5 personen.

Bij aankomst bleek het hotel overboekt, we werden voor 1 nacht in een ander hotel geplaatst. Ons werd beloofd dat we de volgende dag na het ontbijt terug konden komen, dat we een upgrade van de kamers zouden krijgen en dat dit zo snel mogelijk na 12 uur in orde zou worden gemaakt. De volgende dag waren we rond 11 uur weer in Sunscape. De receptie wist van niks, niet van de upgrade en niet van het versneld in orde maken van de kamers. De manager van dienst kon niets voor ons betekenen en kon als compensatie voor de verloren vakantiedag alleen een spa-arrangement en een prive diner waarbij kreeft zou worden geserveerd bieden. Aangezien we voor beide geen belangstelling hadden, hebben we gewacht op een andere manager en de receptionist van de voorgaande dag. De upgrade van de kamers is uiteindelijk wel goed gekomen en na overleg tussen de tweede manager en TUI zijn we gecompenseerd met een gratis excursie naar Klein Curacao. Mooie compensatie, maar hier moest wel stevig voor onderhandeld worden wat dus veel stress en vakantietijd heeft gekost.
Sunscape is een mooi resort. De Royal Tower is een mooi gebouw.
Schoonmaak van de kamers zou beter kunnen. In de 8 nachten die we in Sunscape hebben geslapen zijn de bedden NIET verschoond en is er - bijvoorbeeld - niet gedweild. Op 1 dag is er helemaal geen housekeeping geweest.
Personeel is erg vriendelijk

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 16 december 2019

Next to mambo beach. Verouderde kamers, indien mogelijk neem kamer in de royal tower. Zalig strandje, vriendelijke bediening. Slecht systeem qua reserveren diner at a la carte restaurants. Eten simpel maar voldoende , de a la carte resataurants allemaal top , alleen vonden wij het Japanse (enige waar je moet reserveren) tegenvallen

Datum van verblijf: december 2019
Vonettawijn, Social Media Coordinator & Econcierge van Sunscape Curacao Resort Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2019

Dear Eva V,

On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Sunscape Curacao Resort Spa & Casino.

It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes to those who matter the most – you! We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and that we had the opportunity to exceed your expectations.

The service you experienced from our staff is the service we strive to give daily and consistently, therefore, we really appreciate your review!

We will furthermore share your improvement comments with our management team for further improvement.

Thank you for staying at the Sunscape Curacao Resort Spa & Casino and we hope you choose to create more memories here in our "peace of heaven" whenever your travels bring you back to Willemstad.

Social media coordinator & Econcierg

Beoordeeld op 12 november 2019 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer zijn we op vakantie op Curacao. De eerste keer waren wij op Morena Resort wat ook zeer goed bevallen was. En dit was voor ons 25 jarige huwelijk. Het was zo goed bevallen dat we heel graag terug wilde naar Curacao. We hebben ook wel al wat vakantie's in Europa gehad waaronder Griekenland, Turkije en Spanje maar de vakantie in Curacao spant hierbij de kroon voor ons. Het voordeel is dat we onze eigen taal kunnen spreken. Het leven en de mensen zijn zo anders want in Nederland is alles zo gejaagd en staan we elke dag onder druk door dingen te moeten en er maar weinig quility time over blijft om samen te kunnen genieten. Nu in 2019 gekozen voor het Sunscape Resort. We hebben dit via D-Reizen geregeld en dus niet online. We vinden persoonlijk contact erg belangrijk en via het reisbureau weet je ook waar je aan toe bent en weet je wat er speelt. We hadden dus geboekt voor een kamer op dit resort. Na onze boeking kregen we later in de week een telefoontje van het reisbureau. Er word momenteel een nieuw restaurant gebouwd en dat kon hinder ondervinden d. 'm. v timmer en zaagwerk en de nodige herrie daar omheen. Omdat we ook voor onze rust komen werd voorgesteld een andere kamer in een andere vleugel te boeken. Na wat dingen te hebben overlegd en afgestemd met elkaar hebben we een andere kamer genomen met zeezicht wat onze wens ook was en wel op de derde verdieping. Bij aankomst was het behoorlijk druk bij de receptie met mensen die ook aankwamen. Dus het duurde wel even voor we ingeschreven waren. Toen dat eenmaal was gebeurt konden we naar onze kamer. De kamer is wat gedateerd maar dat is niet zo belangrijk. Voor ons is het belangrijk dat de kamer schoon, netjes, hygiënisch (toilet en badkamer rein en schoon dus), is en dat er een lekker bed klaar staat. Dit was allemaal prima in orde. Alles wat we nodig achten te hebben is aanwezig. Ook tv met een Nederlandse BVN zender zodat het nieuws gewoon gevolgd kan worden. Er zijn koffie en thee faciliteiten aanwezig alsmede een koelkast met wat drankjes die gratis zijn. Deze worden dagelijks bijgevuld rond 5 uur s'middags. (niet op zondag). Er is een ruim balkon met een tafel en twee stoelen waar je ook nog even lekker kunt zitten. Het uitzicht op zee was zoals gewenst dus goedgekeurd. Ook aan de achterzijde op de galerij magisch uitzicht op het strand en zee. S'avonds bij aankomst om kwart voor negen kan je nog gewoon bij de diverse restaurants nog volop gaan eten. Dit was op andere bestemmingen nog wel eens anders als we s'avonds aankwamen. Dus konden we nog gewoon een kompleet driegangen menu eten op ons gemak met wat lekkere wijntjes. Onze kamer grens aan het visrestaurant. We kijken er op vanaf ons balkon. Dit is een mooi restaurant met een romantische uitstraling. Eigenlijk is dit wel het rustigste restaurant op het resort. Ben je op je rust gesteld dan kan je hier lekker tafelen. Het eten is erg lekker en de bediening is ook dik in orde. Ook in alle restaurants staat het ontbijt klaar dus het maakt niet uit waar je wil gaan ontbijten of gaan lunchen. 's, ochtends en s' middags kan je in buffetvorm eten en 's, avonds van de kaart. Ook zijn er diverse coctailbars, een café (Rendesvous) waar je ook heel erg lekker zit als je de warmte buiten even wil ontvluchten. T.o Rendesvous ken je lekkere koffie drinken of frapuccino of mocca of chocolate. Dit zijn echte aanraders. Ook zijn er diverse lekkernijen voor bij de koffie of sandwiches. We vinden het hier ook heerlijk om even te zitten. Je mag dit alleen niet met zwemkleding bereden en zal hier op aangesproken worden. Je moet dus wat aan hebben over je bikini en een shirt aan hebben over je zwembroek. Dit i. v. 'm de hygiëne eisen. Wel wat voor te zeggen dus.. we hebben het tot nu toe ontzettend naar onze zin en kunnen niks verzinnen wat niet in orde is. Het personeel werkt echt hard en zie je de hele dag druk in de weer en zijn heel erg vriendelijk. We zijn hier nu vier dagen en we blijven er nog zes. We gaan hier ons zeker nog kostelijk vermaken want het is gewoon enorm genieten met de heerlijke zwembaden en het strand (waterschoenen aangeraden). Ook de poolbar is heel erg lekker op zitjes in het water je cocktail drinken... Echt heel lekker dus. En er is veel entertainment en caraibische muziek. Tot nu toe een supervakantie.

Datum van verblijf: november 2019
Vonettawijn, Social Media Coordinator & Econcierge van Sunscape Curacao Resort Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Dear sjonb944,

We noted that you enjoyed your stay and that you enjoyed the food & service that was provided to you.
We are very happy to hear this.

Thank you for staying at the Sunscape Curacao Resort Spa & Casino and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Willemstad.

Social media coordinator & Econcierge

Beoordeeld op 6 november 2019

Na cruise week gebleven.Ruime kamers. Groot zwembad. Aan het strand.Prima estaurants. Koffie in koffiebarretje is prima met wat lekkers erbij. 10 min.taxi Willemstad. Eiland niet heel bijzonder. Mooi klimaat.

Datum van verblijf: juni 2019
Vonettawijn, Social Media Coordinator & Econcierge van Sunscape Curacao Resort Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2019

Dear Theakramer,

In regards to the feedback that you have given us, we will be sure to share this with our management team to keep improving!

Social media coordinator & Econcierge

Beoordeeld op 1 november 2019

goed onthaal - vriendelijk personeel - kamer goed in orde - variatie in het eten - vooral een goede variatie met de 4 a la carte restaurants - vlakbij het strand - verzorgde en goede duikschool - zeker Willemstad bezoeken

Kamertip: rustige kant
Datum van verblijf: mei 2019
Vonettawijn, Social Media Coordinator & Econcierge van Sunscape Curacao Resort Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2019

Beste Lieve V,

Dank u vriendelijk voor uw positieve commentaar over uw recente verblijf in ons hotel. Wij waarderen uw feedback en vinden het fijn dat u het naar u zin heeft gehad.

Wij streven ernaar om telkens een goede indruk op onze gasten te maken en dat blijkt uit uw review

Wij verwelkomen u graag nog eens in ons hotel.

Social Media Coordinator & Econcierge