Beoordeeld op 26 september 2018

Sunscape Resort te Curaçao was goed om te verblijven.

De 4 thema restaurants waren goed.De basis restaurant was niet zo bijzonder qua eten.Maar je werd er wel vol van en niet ziek.

De 3 zwembaden bestonden uit 1 die enkel beschikbaar was als je duurder boekte.Een ander bij onze hotelkamer was 5 bij 3 meter ongeveer dus ook niet de moeite.Het hoofdzwembad was niet zo groot maar voldoende .Erg leuk was het uitzicht daarvandaan over zee.

De drie stranden waren erg goed.En met rotsen aangelegd afgescheiden van de Caraïbische zee.Daar was het goed in te zwemmen.

Personeel snapte de fooien niet.Als ik 1 wijntje krijg en 5 gulden geef verwacht ik zeker nog 2 te krijgen.Maar daar kon je soms lang op wachten of speciaal naar vragen voor je dat kreeg.

Om nu te zeggen dat personeel lui was is een groot woord maar langzaam zeker.Zal wel komen door het mooie weer.

Ik heb personeel wel eens vriendelijker meegemaakt maar het volstond.

Een dag een Kia Sportage gehuurd en van oost naar west gereden en terug.Meeste gezien in een dag.

We zijn 2 keer naar Willemstad geweest.Was wel leuk om een keer te zien.

Met Catamaran mee en dan de sunset gezien.Leuk om te doen.

Wel echt mooi weer gehad.Geen regen.Dat was de bedoeling ook.

Sunscape Resort is wel ok.Maar de kamer erg basic en de badkamer erg klein.3 vierkante meter.

Onze badkamer thuis is 3 x zo groot.Maar goed dat is dan mooi bij thuiskomst.

We zijn verwend denk ik.Om nu te zeggen dat Curaçao beter is als andere Caribische landen dat vinden wij niet.

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 september 2018 via mobiele applicatie

Zijn hier 5 dgn geweest ..hotelkamers zijn goed badkamer is wel toe aan vervanging....eten buffet restaurant was lauw, zag er niet smakelijk uit ..italiaans en japans restaurant waren prima..personeel komt over het algemeen erg ongeintereseerd over een enkeling uitgezonderd...

Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 1 augustus 2018

leuke vakantie in een aan te bevelen hotel

voor de eerste keer naar curaçao en verbleven in een aangenaam resort . er heerste wel een gezellige drukte . het personeel was héél vriendelijk .we hebben ook gebruik gemaakt van openbaar vervoer (minibus) aan gunstige tarief om willemstad te verkennen .
via tui hebben we een eilandrondrit geboekt en enkele interessante plaatsen bezocht. kortom deze vakantie bestemming is een aanrader

Verbleef: juni 2018
Beoordeeld op 13 juli 2018 via mobiele applicatie

In Sunclub verbleven.

Lekker eten en goede service.

Kenneth was niet meer vaste barman in de sunclub maar gelukkig wel nog aanwezig. Hij maakt het net iets persoonlijker en doet zijn uiterste best om je verwachting te overtreffen.

Ook kids club zeer geslaagd Roxy bedankt.

Eten in World cafe erg lekker en goede variatie.

Top service in sunclub en minibar.

Aanrader!

Speciale dank aan:

Kenneth

Roxy

Rulis

Wij komen weer terug! ;-)

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 9 juli 2018

We hebben een heerlijk vakantie gehad. Na een lange reis begonnen we met een lekkage. Er werd snel naar gekeken en opgelost. Vriendelijk en behulpzame mensen. Mijn dochter van 10 heeft enorm genoten van de kids club. Dank je wel Ruby.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Chantilly T, Guest Relations Manager van Sunscape Curacao Resort Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2018

Beste NaomiDoe,

Bedankt voor het kiezen van Sunscape resorts spa & casino en voor uw beoordeling. We zijn verheugd te horen dat u een zeer gedenkwaardige vakantie heeft gehad en waren zeer tevreden met onze kidsclub. We stellen uw feedback op prijs en kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.

Met vriendelijke Groet,

Chantilly Timber