“Sunclub bar”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Sunscape Curacao Resort Spa & Casino
Beoordeeld als nr. 10 van 32 hotels in Willemstad
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De sunclub bar is erg gezellig vooral als master bartender kennerh zijn kunsten vertoont

Sunscape is top, vriendelijke mensen, perfecte service en meer dan voldoende lekker eten

Een aanrader voor zon, zee en alles voor een mooi verblijf

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kenneth master bartender at sunclub bar geeft dat beetje extra wat een vakantie onvergetelijk maakt

Humor, vakmanschap, gezelligheid mooie verhalen en een perfecte service

Sunscape blinkt helemaal uit in service en kwaliteit
Absoluut een aanrader

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie plek, aardig personeel, heel leuk animatieteam met o.a. Choco, Crazy, Leo en nog meer collega. Zij zorgen voor het vertier en een waanzinnig vuurshow, bij het vip gedeelte van het zwembad achteraan in 't complex krijg je je drankje bij barman Kenneth, hij heeft aandacht voor de mensen en is zichtbaar trots op z'n werk. Ik heb genoten van de dingen die Sunscape te bieden heeft en natuurlijk van het eiland. Wat een en al Carribean uitstraalt, ik kom graag nog een x terug.

Verbleef: September, 2017, reisde met vrienden
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top vakantie

Lekker bij het strand en zwembad

en overdag een top barman (Kenneth) in het sunclub gedeelte . Kenneth staat iedere dag van 10 tot 5 aan de bar en staat telkens voor je klaar. Top vakantie

Heerlijke cocktails.

Geweldige locatie heerlijk zeezicht en rust

17 september 2017 beoordeeld

Een heerlijke vakantie gehad op dit ressort. Mijn vriend en ik hadden SunClub geboekt, wat inhoudt dat je een aantal privileges hebt. Heerlijk strand en comfortabele strandbedden. Het eten in de diverse a la carte restaurants is prima, hoewel er niet zuinig wordt omgegaan met het zout. De kamers in de Sunclub zijn prima, maar wel wat gedateerd en simpel. Hier hadden wij meer van verwacht. Op het strand werden wij zeer vriendelijk bediend en geholpen door Kenneth, die vanuit de poolbar bij de SunClub de drankjes verzorgde. Wat een schat was dat en mede zijn behulpzaamheid maakte deze vakantie tot een paradijs! Er is overigens een groot verschil in personeel merkbaar. Daar waar Kenneth keihard werkt, de drankjes aan je strandbed verzorgt en overduidelijk met veel plezier zijn werk doet, lopen er ook een aantal medewerkers rond met een chagrijnig snuitje en geïrriteerde uitstraling. Soms was dat wat vervelend. Al met al genoten en wij komen zeker terug!

Kamertip: SunClub is wel een aanrader!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede ervaring met dit resort. Wij zaten bij de sunclub members waarbij je een prive zwembad, strand en bar hebt. Uitstekende ervaring. Super goede service ook van de barman Kenneth. Absoluut een persoon die voortdurend bezig is voor de gasten. Zeker een aanrader en haal je drankje dan bij Kenneth!

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
13 september 2017 beoordeeld

Fijne vakantie gehad heerlijk eten gezellige avonden met live muziek mooie zwembaden en heerlijke blauwe zee je kan met de bus gratis mee vanaf het hotel naar Willemstad en ook weer terug naar het hotel was een top vakantie

Kamertip: ik zou gaan voor zeezicht heerlijk uitzicht en een heel groot balkon wel een meter of 3 breed
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Chantilly T, e-concierge van Sunscape Curacao Resort Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2017

Beste Helmamartijn,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw verblijf bij Sunscape Resort, Spa&Casino. Wij zijn zeer verheugd te vernemen dat u een heerlijke vakantie heeft gehad!

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Zonnige groeten,

Chantilly Timber
econcierge.sucur@sunscaperesorts.com

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Willemstad in overweging
op 0,8 km afstand
Santa Barbara Beach & Golf Resort, Curacao
op 4,3 km afstand
Renaissance Curacao Resort & Casino
Prijzen weergeven

In Sunscape Curacao Resort Spa & Casino geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sunscape Curacao Resort Spa & Casino

Adres: Dr. Martin Luther King Boulevard # 78, Willemstad, Curaçao (Voorheen Princess Beach Curacao Resort)
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Curaçao > Willemstad
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 3 casinohotel in Willemstad
Nr. 4 beste resorthotel in Willemstad
Nr. 6 familiehotel in Willemstad
Nr. 6 spahotel in Willemstad
Nr. 7 luxe hotel in Willemstad
Nr. 7 romantisch hotel in Willemstad
Nr. 8 hotel aan het strand in Willemstad
Prijsklasse: € 217 - € 377 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Sunscape Curacao Resort Spa & Casino 4*
Aantal kamers: 341
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Sunscape Curacao Resort Spa & Casino met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Breezes Resort, Spa And Casino - Curacao
Breezes Resort, Spa & Casino - Curacao Hotel Willemstad
Breezes Curacao Hotel
Breezes Resort Curacao
Superclub Breezes Curacao
Breeze Curacao

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?