Boek nu, betaal bij aankomst
Hilton.com
  • Zwembad
Morena Resort(Willemstad)
  • Gratis parkeren
Scuba Lodge & Suites(Willemstad)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 135 per nacht.

Avila Beach Hotel(Willemstad)
Priceline
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 237 per nacht.

The Royal Sea Aquarium Resort(Willemstad)
Priceline
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 239 per nacht.

Gratis annuleren tot 27/07
HotelsClick
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kenneth master bartender at sunclub bar geeft dat beetje extra wat een vakantie onvergetelijk maakt

Humor, vakmanschap, gezelligheid mooie verhalen en een perfecte service

Sunscape blinkt helemaal uit in service en kwaliteit
Absoluut een aanrader

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie plek, aardig personeel, heel leuk animatieteam met o.a. Choco, Crazy, Leo en nog meer collega. Zij zorgen voor het vertier en een waanzinnig vuurshow, bij het vip gedeelte van het zwembad achteraan in 't complex krijg je je drankje bij barman Kenneth, hij heeft aandacht voor de mensen en is zichtbaar trots op z'n werk. Ik heb genoten van de dingen die Sunscape te bieden heeft en natuurlijk van het eiland. Wat een en al Carribean uitstraalt, ik kom graag nog een x terug.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top vakantie

Lekker bij het strand en zwembad

en overdag een top barman (Kenneth) in het sunclub gedeelte . Kenneth staat iedere dag van 10 tot 5 aan de bar en staat telkens voor je klaar. Top vakantie

Heerlijke cocktails.

Geweldige locatie heerlijk zeezicht en rust

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
17 september 2017 beoordeeld

Een heerlijke vakantie gehad op dit ressort. Mijn vriend en ik hadden SunClub geboekt, wat inhoudt dat je een aantal privileges hebt. Heerlijk strand en comfortabele strandbedden. Het eten in de diverse a la carte restaurants is prima, hoewel er niet zuinig wordt omgegaan met het zout. De kamers in de Sunclub zijn prima, maar wel wat gedateerd en simpel. Hier hadden wij meer van verwacht. Op het strand werden wij zeer vriendelijk bediend en geholpen door Kenneth, die vanuit de poolbar bij de SunClub de drankjes verzorgde. Wat een schat was dat en mede zijn behulpzaamheid maakte deze vakantie tot een paradijs! Er is overigens een groot verschil in personeel merkbaar. Daar waar Kenneth keihard werkt, de drankjes aan je strandbed verzorgt en overduidelijk met veel plezier zijn werk doet, lopen er ook een aantal medewerkers rond met een chagrijnig snuitje en geïrriteerde uitstraling. Soms was dat wat vervelend. Al met al genoten en wij komen zeker terug!

Kamertip: SunClub is wel een aanrader!
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede ervaring met dit resort. Wij zaten bij de sunclub members waarbij je een prive zwembad, strand en bar hebt. Uitstekende ervaring. Super goede service ook van de barman Kenneth. Absoluut een persoon die voortdurend bezig is voor de gasten. Zeker een aanrader en haal je drankje dan bij Kenneth!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner