Boek nu, betaal bij aankomst
Renaissance Hotels
  • Zwembad
Scuba Lodge & Suites(Willemstad)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 142 per nacht.

bedfinder
  • Gratis parkeren
The Royal Sea Aquarium Resort(Willemstad)
Gratis annuleren tot 04/08
  • Zwembad
Travelocity
4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot compliment voor Kenneth voor
zijn uitstekende service en vakmanschap
We hebben het erg naar ons zin in dit mooie resort. Gevarieerd eten en vriendelijk personeel maken de vakantie op dit prachtige eiland met de vele mogelijkheden compleet

Verbleef: september 2016, reisde met familie
3 september 2016 beoordeeld

Net terug van ons negende bezoek aan Sunscape Curacao. Ons gezin bestaat uit vier personen, mijn man, ik, dochter (8) en zoon (6)
We hebben alle vier een geweldige vakantie gehad. Totale ontspanning en luxe.
Onze kamer, in de flamingo wing (sunclub) was, zoals altijd, ruim, zeer schoon en tien meter verwijderd van het zwembad.
Van alle gemakken voorzien. Kamer wordt iedere dag schoongemaakt en tijdens de turndown service nog een keer extra netjes gemaakt. Minibar wordt iedere dag gevuld en de roomservice is prima.
Op je strandbedje wordt je van de lekkerste cocktails voorzien door de leukste barman van de Cariben, Kenneth! Altijd vriendelijk en altijd vrolijk, echt een topper!
Ook de kinderen konden bij hem terecht voor de lekkerste (alcoholvrije ) kindercocktails.
Iedere dag genoten van het heerlijke eten, ontbijt, lunch en diner, in de diverse restaurants. Het personeel is vriendelijk en zeer servicegericht.
De kers op de taart was een heerlijke couplesmassage in de spa. Zalig!!
De kinderen vermaakten zich, bijna dagelijks, bij de kidsclub. Met iedere dag leuke activiteiten en lieve medewerksters.
Een speciaal woord van dank aan de volgende medewerkers: Kenneth, de allerleukste barman, de conciërge van de sunclub (weet zijn naam niet meer) en last, maar zeker not least, Kurt Klaber, de general manager, die klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel heeft staan en daarmee ons verblijf extra bijzonder maakte.
Het was weer top! We hopen dat we volgend jaar voor de tiende keer mogen genieten van dit heerlijke hotel op het mooie eiland Curacao.

Kamertip: De kamers in de sunclub zijn een oase van rust!
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit resort biedt 100% ontspanning.

Ons gezelschap vader, moeder, zoon (5) & dochter (8) halverwege augustus 2016.

Een absolute TOP vakantie waar we maximaal zijn verzorgd en vertroeteld in het Sunscape Resort in Curacao.

Kamers top en 2 maal daags gepoetst en voorzien van verse handdoeken, linnengoed en minibar inhoud. Alle extra wensen bespreekbaar met personeel of conciërge.

We zaten op de begane grond van het Sunclub gedeelte, 10 meter van het zwembad dat via het balkon bereikbaar is. Het zwembad grenst aan het strand dus 20 meter van ons terras zaten we in de Caribische zee. Kortom een sprookjesachtige ligging.

Aan het zwembad en op het strand hadden we ober-service, Kenneth was meestal de barman en heeft gezorgd voor een onvergetelijke service aan het zwembad en op het strand. Ook voor de kinderen was Kenneth een ideale barman/obers waarbij de 'Micky Mouse' een graag bestelde cocktail voor de kinderen was. Ook de conciërge droeg zijn steentje bij door te verassen met fruit gebak of ijs.

Het buffet restaurant is ruim qua keuze en verfijnd en erg lekker. Of je nu voor het ontbijt, middag of 's avonds gaat eten er is altijd veel keus en het is erg lekker. We zijn met de kinderen en een gunstig tijdverschil met Nederland altijd vroeg gaan eten, rond 09:30 was het drukker maar toch snel. Er is de mogelijkheid om een eitje vers naar keuze te laten klaarmaken.

's ochtend is er op het strand een extra buffet voor Sunclub bezoekers. Wederom ruime keuze en erg lekker.

Het Italiaanse restaurant biedt heerlijk eten, als je iets lekker vind vraag gerust om extra.

Het beach grill en in de avond restaurant is van hoog niveau. Een broodje met rundvlees, hamburger of wat dan ook is super verzorgd en lekker.

De Japanner biedt een leuke eetervaring met wederom lekker eten. De vissoep heb ik laten passeren maar de rest was verrassend lekker.

Door een leuke Kids Club is er ruim gelegenheid om met ons 2 en iets leuks te doen of lekker rustig te eten.

We hebben bij de Spa een massage voor koppels genomen. Dit was een ervaring die onvergetelijk lekker was. Als je er bent en je afvraagt of het leven 'nog beter kan' neem dan een massage. Kristy (mijn masseuse) maakte indruk toen ze een hand gaf bij de kennismaking maar heeft daarna ook een onvergetelijke indruk achtergelaten.

Binnen het gehele resort krijg je premium drankjes en elke denkbare cocktail. Kenneth heeft als over in de Sunclub hiermee nieuwe vrienden gemaakt en onze vakantie extra glans gegeven.

Dankbaar aan een unieke fantastische vakantie ervaring genieten wij na en kijken graag terug.

Voor nu kunnen we alleen maar hopen dat we volgend jaar weer de mogelijkheid hebben Sunscape Curacao te bezoeken.

Staf en personeel: Bedankt ! !!

Samenvatting:

Concierge

Bedienend personnel in restaurants

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend 2 weken verbleven op het resort. Goede service en een prachtig strand! Met name de barman Kenneth van de Sunclub was fantastisch!

Een tip: huur een auto en bezoek de verschillende mooie strandjes en ga eens lekker sushi eten op maandagavond bij Saint Tropez in Pietermaai!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad in dit resort! We hebben erg genoten van ons verblijf. Het personeel was erg vriendelijk en er was genoeg te beleven. Het enige "kleine" minpuntje dat ik kan bedenken is de douche. Het water was vaak koud en werd alleen hooguit een beetje lauw.

Verbleef: februari 2016, reisde met familie