2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit resort biedt 100% ontspanning.

Ons gezelschap vader, moeder, zoon (5) & dochter (8) halverwege augustus 2016.

Een absolute TOP vakantie waar we maximaal zijn verzorgd en vertroeteld in het Sunscape Resort in Curacao.

Kamers top en 2 maal daags gepoetst en voorzien van verse handdoeken, linnengoed en minibar inhoud. Alle extra wensen bespreekbaar met personeel of conciërge.

We zaten op de begane grond van het Sunclub gedeelte, 10 meter van het zwembad dat via het balkon bereikbaar is. Het zwembad grenst aan het strand dus 20 meter van ons terras zaten we in de Caribische zee. Kortom een sprookjesachtige ligging.

Aan het zwembad en op het strand hadden we ober-service, Kenneth was meestal de barman en heeft gezorgd voor een onvergetelijke service aan het zwembad en op het strand. Ook voor de kinderen was Kenneth een ideale barman/obers waarbij de 'Micky Mouse' een graag bestelde cocktail voor de kinderen was. Ook de conciërge droeg zijn steentje bij door te verassen met fruit gebak of ijs.

Het buffet restaurant is ruim qua keuze en verfijnd en erg lekker. Of je nu voor het ontbijt, middag of 's avonds gaat eten er is altijd veel keus en het is erg lekker. We zijn met de kinderen en een gunstig tijdverschil met Nederland altijd vroeg gaan eten, rond 09:30 was het drukker maar toch snel. Er is de mogelijkheid om een eitje vers naar keuze te laten klaarmaken.

's ochtend is er op het strand een extra buffet voor Sunclub bezoekers. Wederom ruime keuze en erg lekker.

Het Italiaanse restaurant biedt heerlijk eten, als je iets lekker vind vraag gerust om extra.

Het beach grill en in de avond restaurant is van hoog niveau. Een broodje met rundvlees, hamburger of wat dan ook is super verzorgd en lekker.

De Japanner biedt een leuke eetervaring met wederom lekker eten. De vissoep heb ik laten passeren maar de rest was verrassend lekker.

Door een leuke Kids Club is er ruim gelegenheid om met ons 2 en iets leuks te doen of lekker rustig te eten.

We hebben bij de Spa een massage voor koppels genomen. Dit was een ervaring die onvergetelijk lekker was. Als je er bent en je afvraagt of het leven 'nog beter kan' neem dan een massage. Kristy (mijn masseuse) maakte indruk toen ze een hand gaf bij de kennismaking maar heeft daarna ook een onvergetelijke indruk achtergelaten.

Binnen het gehele resort krijg je premium drankjes en elke denkbare cocktail. Kenneth heeft als over in de Sunclub hiermee nieuwe vrienden gemaakt en onze vakantie extra glans gegeven.

Dankbaar aan een unieke fantastische vakantie ervaring genieten wij na en kijken graag terug.

Voor nu kunnen we alleen maar hopen dat we volgend jaar weer de mogelijkheid hebben Sunscape Curacao te bezoeken.

Staf en personeel: Bedankt ! !!

Samenvatting:

Concierge

Bedienend personnel in restaurants

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend 2 weken verbleven op het resort. Goede service en een prachtig strand! Met name de barman Kenneth van de Sunclub was fantastisch!

Een tip: huur een auto en bezoek de verschillende mooie strandjes en ga eens lekker sushi eten op maandagavond bij Saint Tropez in Pietermaai!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad in dit resort! We hebben erg genoten van ons verblijf. Het personeel was erg vriendelijk en er was genoeg te beleven. Het enige "kleine" minpuntje dat ik kan bedenken is de douche. Het water was vaak koud en werd alleen hooguit een beetje lauw.

Verbleef: februari 2016, reisde met familie
29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel zijn grootste troef is dat je vlakbij kan snorkelen. We hebben ook een trip geboekt om eens ergens anders te gaan snorkelen, maar het was zeker niet beter.
Prijs / kwaliteit is het hotel zeker in orde. Het eten was redelijk. Koffie is heerlijk aan de koffiebar (24/24 open). Kamers zijn mooi en ruim. WiFi is enkel in de lobby, maar deze werkt niet altijd naar behoren. Mits toeslag is het mogelijk om WiFi op je kamer te hebben. Leuk strand met goede ligbedden.
Een auto huren is een echte meerwaarde. Dit kan je best op voorhand boeken. De routes zijn in goede staat en alles is heel gemakkelijk te vinden. De meeste auto's hebben geen gps dus het is heel handig om een kaart te downloaden via de app maps.me. Het eiland heeft heel wat te bieden:
1) Jaanchi : hier kan je leguaan eten
2) Klein Curaçao: powerboat-caribbean.com
3) Hato Caves
4) Shete Boka park
5) Willemstad: drijvende markt en verderop is de ronde markt ( overdekt) waar je lokale gerechten kan eten
6)Flamingo's bij Jan Kok
7) veel mooie kleine stranden om te snorkelen
8) buggy Tour : Scooby tours

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel, van alle gemakken voorzien. Mooi strand, ruime kamers en vriendelijk personeel. Voordeel van dit all-inclusief resort is dat je naast het buffet restaurant ook de keuze hebt ook 4 andere restaurants, Italiaans, Japans, Grill en een visrestaurant.
Ik zat zelf in een kamer bij de sunclub met de zeer vriendelijke barman Kenneth die lekkerste cocktails voor je maakt.
Ik raad dit hotel zeker aan.

Verbleef: augustus 2016, reisde alleen