“Het was WEER fantastisch!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Sunscape Curacao Resort Spa & Casino
Beoordeeld als nr. 9 van 32 hotels in Willemstad
3 september 2016 beoordeeld

Net terug van ons negende bezoek aan Sunscape Curacao. Ons gezin bestaat uit vier personen, mijn man, ik, dochter (8) en zoon (6)
We hebben alle vier een geweldige vakantie gehad. Totale ontspanning en luxe.
Onze kamer, in de flamingo wing (sunclub) was, zoals altijd, ruim, zeer schoon en tien meter verwijderd van het zwembad.
Van alle gemakken voorzien. Kamer wordt iedere dag schoongemaakt en tijdens de turndown service nog een keer extra netjes gemaakt. Minibar wordt iedere dag gevuld en de roomservice is prima.
Op je strandbedje wordt je van de lekkerste cocktails voorzien door de leukste barman van de Cariben, Kenneth! Altijd vriendelijk en altijd vrolijk, echt een topper!
Ook de kinderen konden bij hem terecht voor de lekkerste (alcoholvrije ) kindercocktails.
Iedere dag genoten van het heerlijke eten, ontbijt, lunch en diner, in de diverse restaurants. Het personeel is vriendelijk en zeer servicegericht.
De kers op de taart was een heerlijke couplesmassage in de spa. Zalig!!
De kinderen vermaakten zich, bijna dagelijks, bij de kidsclub. Met iedere dag leuke activiteiten en lieve medewerksters.
Een speciaal woord van dank aan de volgende medewerkers: Kenneth, de allerleukste barman, de conciërge van de sunclub (weet zijn naam niet meer) en last, maar zeker not least, Kurt Klaber, de general manager, die klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel heeft staan en daarmee ons verblijf extra bijzonder maakte.
Het was weer top! We hopen dat we volgend jaar voor de tiende keer mogen genieten van dit heerlijke hotel op het mooie eiland Curacao.

Kamertip: De kamers in de sunclub zijn een oase van rust!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Schrijf een beoordeling

2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit resort biedt 100% ontspanning.

Ons gezelschap vader, moeder, zoon (5) & dochter (8) halverwege augustus 2016.

Een absolute TOP vakantie waar we maximaal zijn verzorgd en vertroeteld in het Sunscape Resort in Curacao.

Kamers top en 2 maal daags gepoetst en voorzien van verse handdoeken, linnengoed en minibar inhoud. Alle extra wensen bespreekbaar met personeel of conciërge.

We zaten op de begane grond van het Sunclub gedeelte, 10 meter van het zwembad dat via het balkon bereikbaar is. Het zwembad grenst aan het strand dus 20 meter van ons terras zaten we in de Caribische zee. Kortom een sprookjesachtige ligging.

Aan het zwembad en op het strand hadden we ober-service, Kenneth was meestal de barman en heeft gezorgd voor een onvergetelijke service aan het zwembad en op het strand. Ook voor de kinderen was Kenneth een ideale barman/obers waarbij de 'Micky Mouse' een graag bestelde cocktail voor de kinderen was. Ook de conciërge droeg zijn steentje bij door te verassen met fruit gebak of ijs.

Het buffet restaurant is ruim qua keuze en verfijnd en erg lekker. Of je nu voor het ontbijt, middag of 's avonds gaat eten er is altijd veel keus en het is erg lekker. We zijn met de kinderen en een gunstig tijdverschil met Nederland altijd vroeg gaan eten, rond 09:30 was het drukker maar toch snel. Er is de mogelijkheid om een eitje vers naar keuze te laten klaarmaken.

's ochtend is er op het strand een extra buffet voor Sunclub bezoekers. Wederom ruime keuze en erg lekker.

Het Italiaanse restaurant biedt heerlijk eten, als je iets lekker vind vraag gerust om extra.

Het beach grill en in de avond restaurant is van hoog niveau. Een broodje met rundvlees, hamburger of wat dan ook is super verzorgd en lekker.

De Japanner biedt een leuke eetervaring met wederom lekker eten. De vissoep heb ik laten passeren maar de rest was verrassend lekker.

Door een leuke Kids Club is er ruim gelegenheid om met ons 2 en iets leuks te doen of lekker rustig te eten.

We hebben bij de Spa een massage voor koppels genomen. Dit was een ervaring die onvergetelijk lekker was. Als je er bent en je afvraagt of het leven 'nog beter kan' neem dan een massage. Kristy (mijn masseuse) maakte indruk toen ze een hand gaf bij de kennismaking maar heeft daarna ook een onvergetelijke indruk achtergelaten.

Binnen het gehele resort krijg je premium drankjes en elke denkbare cocktail. Kenneth heeft als over in de Sunclub hiermee nieuwe vrienden gemaakt en onze vakantie extra glans gegeven.

Dankbaar aan een unieke fantastische vakantie ervaring genieten wij na en kijken graag terug.

Voor nu kunnen we alleen maar hopen dat we volgend jaar weer de mogelijkheid hebben Sunscape Curacao te bezoeken.

Staf en personeel: Bedankt ! !!

Samenvatting:

Concierge

Bedienend personnel in restaurants

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend 2 weken verbleven op het resort. Goede service en een prachtig strand! Met name de barman Kenneth van de Sunclub was fantastisch!

Een tip: huur een auto en bezoek de verschillende mooie strandjes en ga eens lekker sushi eten op maandagavond bij Saint Tropez in Pietermaai!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad in dit resort! We hebben erg genoten van ons verblijf. Het personeel was erg vriendelijk en er was genoeg te beleven. Het enige "kleine" minpuntje dat ik kan bedenken is de douche. Het water was vaak koud en werd alleen hooguit een beetje lauw.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met familie
29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel zijn grootste troef is dat je vlakbij kan snorkelen. We hebben ook een trip geboekt om eens ergens anders te gaan snorkelen, maar het was zeker niet beter.
Prijs / kwaliteit is het hotel zeker in orde. Het eten was redelijk. Koffie is heerlijk aan de koffiebar (24/24 open). Kamers zijn mooi en ruim. WiFi is enkel in de lobby, maar deze werkt niet altijd naar behoren. Mits toeslag is het mogelijk om WiFi op je kamer te hebben. Leuk strand met goede ligbedden.
Een auto huren is een echte meerwaarde. Dit kan je best op voorhand boeken. De routes zijn in goede staat en alles is heel gemakkelijk te vinden. De meeste auto's hebben geen gps dus het is heel handig om een kaart te downloaden via de app maps.me. Het eiland heeft heel wat te bieden:
1) Jaanchi : hier kan je leguaan eten
2) Klein Curaçao: powerboat-caribbean.com
3) Hato Caves
4) Shete Boka park
5) Willemstad: drijvende markt en verderop is de ronde markt ( overdekt) waar je lokale gerechten kan eten
6)Flamingo's bij Jan Kok
7) veel mooie kleine stranden om te snorkelen
8) buggy Tour : Scooby tours

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel, van alle gemakken voorzien. Mooi strand, ruime kamers en vriendelijk personeel. Voordeel van dit all-inclusief resort is dat je naast het buffet restaurant ook de keuze hebt ook 4 andere restaurants, Italiaans, Japans, Grill en een visrestaurant.
Ik zat zelf in een kamer bij de sunclub met de zeer vriendelijke barman Kenneth die lekkerste cocktails voor je maakt.
Ik raad dit hotel zeker aan.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde alleen
22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kenneth is de beste barman van het hotel,hij maakt de beste cocktails van heel Curaçao. Hij is ook altijd vriendelijk voor iedereen en geeft goede tips over het eiland. Het hotel is best aardig maar geen 5 sterren waard. Het personeel maakt veel weer goed ze zijn erg vriendelijk.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Willemstad in overweging
op 0.7 km afstand
1.661 beoordelingen
op 6.2 km afstand
Santa Barbara Beach & Golf Resort, Curacao
Prijzen weergeven

In Sunscape Curacao Resort Spa & Casino geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sunscape Curacao Resort Spa & Casino

Adres: Dr. Martin Luther King Boulevard # 78, Willemstad, Curaçao (Voorheen Princess Beach Curacao Resort)
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Curaçao > Willemstad
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 casinohotel in Willemstad
Nr. 4 beste resorthotel in Willemstad
Nr. 6 spahotel in Willemstad
Nr. 6 familiehotel in Willemstad
Nr. 6 luxe hotel in Willemstad
Nr. 7 hotel aan het strand in Willemstad
Nr. 7 romantisch hotel in Willemstad
Prijsklasse: € 212 - € 382 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Sunscape Curacao Resort Spa & Casino 4*
Aantal kamers: 341
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Sunscape Curacao Resort Spa & Casino met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Breezes Resort, Spa And Casino - Curacao
Breezes Resort, Spa & Casino - Curacao Hotel Willemstad
Breezes Curacao Hotel
Breezes Resort Curacao
Superclub Breezes Curacao
Breeze Curacao

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?