“Supersup!”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 53,99*
Vanaf
Guided paddleboarding (SUP) mangrove ECO tour for ...
Geclassificeerd als nr. 17 van 82 Boottochten en watersporten in Willemstad
9 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag supermooie suptour gedaan. Helemaal niet moeilijk, prachtig langs de mangrove en heel aardige gids!

17 april 2017 beoordeeld

Hele leuke tour met SUP Curacao!! Samen met een vriendin van mij was het onze eerste keer suppen. We hebben de beginnerstour gedaan op het Spaanse Water. Eerst word je met de boot naar een bepaald punt gebracht, waarbij je vervolgens uitleg krijgt over alle technieken. Je krijgt wat tijd om te oefenen en daarna begint het echte werk en ga je met de instructeur suppen langs mangrove. Tussendoor een kleine pauze en krijg je water met een snack.

Kleine groepen, fijne/duidelijke uitleg en enthousiaste staff!! Ze maken ook foto's van je die ze na de tour per e-mail aan je doorsturen, heel leuk. Erg relaxed en absoluut een aanrader als je op Curacao bent. Doen!!

10 december 2016 beoordeeld

Heerlijk rustig over het Spaanse water en door de Mangrove stand up gepaddled, een riujke ervaring in een mooie en rustige omgeving, waar je doorheen paddled. Soms lekker met het windje in de rug snelheid kan maken een heel mooie ervaring in deze prachtige omgeving.

25 november 2016 beoordeeld

Tijdens onze vakantie een beginners sup-tour geboekt bij SUP Curacao. De "surfdudes" helpen je, maar zijn ondertussen super verkopers. We hebben genoten van de middag alleen hoeven ze niet 6 x te vragen een recensie op Tripadvisor te schrijven. :-) Ga zo door, de volgende keer doen we cursus voor gevorderden!

Bekijk meer beoordelingen
22 november 2016 beoordeeld

Het Spaanse water is een super plek om te suppen. Met heerlijk water en mooie mangrove. Bij Sup curacao wordt van een Suptripje een leuk, sportief uitstapje gemaakt. Een aanrader om het Spaanse water en de omgeving te ervaren en te zien.

Reizigers die SUP Curacao bekeken, bekeken ook

In SUP Curacao geweest? Deel je ervaringen!