“SUPer relaxt”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 53,99*
Vanaf
Natuurreis door de mangrove via begeleid ...
Geclassificeerd als nr. 16 van 88 Boottochten en watersporten in Willemstad
1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dankzij onze 'Master' Jar sup-fan geworden! Wat een heerlijk dagje! Goeie instructies gekregen, wij waren beginners, en het ging echt makkelijk!
Stonden alleen maar te genieten op de Sup-plank!
Leuk om te doen, als je even niet heel de dag op het strand wil liggen! Mooie omgeving. Mooie ervaring!!

13 september 2016 beoordeeld

Mijn vriend en ik hebben de beginnerstour op het Spaanse Water gedaan. Het was voor ons beiden de eerste keer dat we op een Sup-board stonden. Ik had van mezelf veel gestuntel verwacht maar dat had ik echt mis. Fijne instructies en het is super makkelijk en leuk om te doen! De omgeving is echt prachtig en er worden door de instructeur continu foto's gemaakt die zonder meerprijs te verkrijgen zijn. Met jouw goedkeuring posten ze de foto's op hun Facebook pagina en je krijgt ze dezelfde dag nog via de mail, top! In de mangroven krijg je tijdens een pauze een flesje water en een granola bar. Wij hebben later nog het eiland afgespeurd naar deze lekkere koekjes... :-) In totaal waren wij met zijn 4en + instructeur wat erg prettig was. De instructeur was ook echt een aardige man en vertelde veel over de omgeving. Echt een top ervaring! Zeker doen als je in Curacao bent!

14 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week samen met mijn vriend en vader de Spaanse Water SUP tour gedaan. Het was voor ons de eerste keer om op een SUPboard te staan. De instructies vooraf waren prima en het was fijn dat de groep klein was (6 personen totaal incl. instructeur). Erg leuk dat je met een bootje naar de mangrove wordt gebracht, vanwaar je terug peddelt naar hun basisplaats. Tijdens het peddelen vertelde instructeur af en toe kort wat over de omgeving. Ook maakten we een stop in de mangrove, waarbij de instructeur voor wat drinken en een snack zorgde.
Tussendoor werden er geregeld foto's gemaakt door de instructeur. Deze werden bij ons al binnen een uur gemaild! De tour duurt ongeveer 2 uur. Jammer genoeg waren wij door de hoeveelheid meewind iets eerder terug.

Kortom, het was een leuke ervaring. Zeker een keer doen als je op Curaçao bent.

9 januari 2016 beoordeeld

De sup-tour over het Spaanse water was erg leuk door mooi stukje natuur van Curacao, goed te doen voor voor beginners. Gids Alex is erg relaxt en geeft goede instructies. Aanrader!!!

Bekijk meer beoordelingen
23 oktober 2015 beoordeeld

Bedankt Derek voor de leuke SUP-tour over het Spaanse Water. Het was een mooie ervaring.

Tot een volgende keer!
Familie Jansen

Reizigers die SUP Curacao bekeken, bekeken ook

In SUP Curacao geweest? Deel je ervaringen!