“SUP tour Spaanse Water”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 53,99*
Vanaf
Guided paddleboarding (SUP) mangrove ECO tour ...
Geclassificeerd als nr. 16 van 85 Boottochten en watersporten in Willemstad
14 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week samen met mijn vriend en vader de Spaanse Water SUP tour gedaan. Het was voor ons de eerste keer om op een SUPboard te staan. De instructies vooraf waren prima en het was fijn dat de groep klein was (6 personen totaal incl. instructeur). Erg leuk dat je met een bootje naar de mangrove wordt gebracht, vanwaar je terug peddelt naar hun basisplaats. Tijdens het peddelen vertelde instructeur af en toe kort wat over de omgeving. Ook maakten we een stop in de mangrove, waarbij de instructeur voor wat drinken en een snack zorgde.
Tussendoor werden er geregeld foto's gemaakt door de instructeur. Deze werden bij ons al binnen een uur gemaild! De tour duurt ongeveer 2 uur. Jammer genoeg waren wij door de hoeveelheid meewind iets eerder terug.

Kortom, het was een leuke ervaring. Zeker een keer doen als je op Curaçao bent.

9 januari 2016 beoordeeld

De sup-tour over het Spaanse water was erg leuk door mooi stukje natuur van Curacao, goed te doen voor voor beginners. Gids Alex is erg relaxt en geeft goede instructies. Aanrader!!!

23 oktober 2015 beoordeeld

Bedankt Derek voor de leuke SUP-tour over het Spaanse Water. Het was een mooie ervaring.

Tot een volgende keer!
Familie Jansen

5 juli 2015 beoordeeld

Vandaag een hele leuke tour gedaan met SUP Curacao. Over het mooie Spaanse water gesupt. Leuke ervaring en als je eenmaal door hebt welke technieken je moet gebruiken is het prima te doen! Enthousiaste staff en ze maken ook nog foto's tijdens de tour en je krijgt een snack en wat water tijdens de pauze. Zeker weten een aanrader. Bedankt Jar ;)

Bekijk meer beoordelingen
14 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer suppen! Het was een super leuke ervaring! Eerst werden we met een boot gebracht naar het beginpunt waar alles al klaar lag voor ons avontuur. Na eerst een korte uitleg over het hoe en wat konden we beginnen aan de trip langs de mangrove. Met af en toe wind tegen kwamen we uiteindelijk aan bij ons rustpunt een rustig beschut plekje tussen de mangrove.hier kregen we wat drinken en iets lekkers zodat we het laatste stuk aankonden. Met wind mee over de golven was het een uitdaging om te blijven staan. Onderweg werden er foto's gemaakt en zojuist nog geen uur later waren deze al via de mail binnen en op facebook geplaatst! Dat is nog eens snelle service! Deze excursie is zeker de moeite waard!

Reizigers die SUP Curacao bekeken, bekeken ook

In SUP Curacao geweest? Deel je ervaringen!