“Evenement met lekker eten en goede service.”

Ginger - Carib Asian Cuisine-
Geclassificeerd als nr. 61 van 332 Restaurants in Willemstad
Keukens: Caraïben, Indiaas
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Ik was er al lang niet meer geweest. De borrel was goed met goede bediening. Aansluitend werd er een buffet gehouden. Dat was gevarieerd, warm en smaakvol. De omgeving doet ook al een boel, maar Ginger moet het eten en de drank op orde hebben. Dat hadden ze.

14 mei 2018 beoordeeld

We hadden een tegoedbon van 10% en wilden alleen wat drinken. We kwamen aan, ongeveer 95% was vrij. We kregen een plaats toebedeeld aan een bank. Toen we vroegen ofvwe ook op de hoekbanken konden gaan zitten moet dat aan de chef gevraagd gaan worden. Dat wat na een beetje praten o.k.. We kregen een wijnkaart en een drankkaart. Mijn vrouw bestelde een rode huiswijn van NAF 8,50 van de drankkaart. Ik een mangococktail. De dame zei dat de wijn besteld moest worden vanaf de wijnkaart. Daar kostte dezelfde wijn echter NAF 11.. Hoe we ook praatten en zeiden dat we de NAF 8,50 wijn wilden bestellen, de dame zei dat dat niet migelijk was. Uit frustratie zijn we opgestapt en hebben fijn ergens anders ons geld uitgegeven.

10 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk rustig eten op een verstopt pleintje in een drukke eet-straat. Bijzondere gerechten en combinaties. Leuke bediening en mooie prijzen.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant Ginger op Curacao is echt een aanrader! Je zit er lekker buiten en het eten (asian) ziet er mooi uit en is echt heerlijk! Wij gaan zeker nog een keer terug!

27 april 2018 beoordeeld

Leuke locatie, gezellig binnenplaatsje. Bediening was vriendelijk en oplettend.
Het eten was oke, voor een aziatisch restaurant had ik alleen meer uitgesproken smaken verwacht! De smaak was een beetje vlak, vond ik.

Reizigers die Ginger - Carib Asian Cuisine- bekeken, bekeken ook

In Ginger - Carib Asian Cuisine- geweest? Deel je ervaringen!