28 mei 2018 beoordeeld

Personeel erg behulpzaam. Prima accomodatie. Voorzien van airco en kitchenette. Mooi zwembad. Stadsstrand beach 88 op loopafstand evenals het centrum van Willemstad.. Van daaruit kan je met de bus naar Mambo beach en Jan Thiel Baai. Leuke restaurantjes in de buurt.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Ritz-studios, Owner van The Ritz Village Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2018

Thanks for your review and thanks for staying with us! We are happy you enjoyed our great location and all we have to offer! We hope to see you again soon!

23 mei 2018 beoordeeld

was super ..personeel heel aardig en helpen je als er iets is. we hadden een cottage gehuurd maar omdat we maar voor 4 nachten zoudeN verblijven kregen we de honeymoon suite.
uitcheck dag moesten we 11 uur uitchecken maar omdat mijn vrouw ziek werd en we naar dokter moesten mochten we zonder bijbetaling rond 16.00 uur uitchecken. NOU DAT VIND IK SERVICE.

WE KOMEN ZEKER TERUG.
RUBEN EN SHANTI

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

We are so happy that we could be of service and we hope you can visit us again soon!

22 mei 2018 beoordeeld

een heel sterke locatie van het hotel maar toch zou ik graag warm water willen op de kamer. dat zou mij in staat stellen het hotel beter te verwijzen. bij andere reizigers is het beschikken over warm water wel een must

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
Ritz-studios, Reservations Manager van The Ritz Village Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Beste Ronnie,
Dank voor je feedback. Wat warm water betreft heb ik goed nieuws: we gaan dit op korte termijn installeren.
De verwachting is dat het ergens in juli/augustus van dit jaar klaar is.
Stefan Groenveld - Reserveringsmanager

15 mei 2018 beoordeeld

Super vakantie gehad. Heerlijk genoten van lekker eten bij het zwembad. Het personeel is altijd vrolijk en behulpzaam. Hier kan menig accomodatie in Curacao nog een voorbeeld aan nemen. Bedankt en tot snel!

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Ritz-studios, Owner van The Ritz Village Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Thanks for your review! We will let our staff know how much you appreciated them. We hope you can return soon!

6 mei 2018 beoordeeld

Een goede locatie je kan overal heen, ook zonder auto.
Service goed vanaf incheck tot checkout.
Hygiëne uitstekend, elke dag wordt er gepoetst en opgeruimd. Personeel vraagt of je nog wat nodig hebt.
Het is een rustige omgeving waar je kan relaxen. Er is elke avond entertainment in de vorm van bijvoorbeeld film. Dit staat aangegeven.
Wat heel leuk is dat de history van het gebouw is blijven bestaan. Je ziet dit overal terug en in filmpjes kan je dit terug zien.

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken

Thanks for your review! We are happy you enjoyed our great staff and preservation of our historic location! We hope you can return soon!