Beoordeeld op 18 december 2018

Als je dit alles hebt gezien kom je altijd weer ! Bekijk de foto"s van het resort! het ziet er ECHT zo uit ! Fantastisch, schoon en vriendelijk! Het resort is goed opgezet voor de privesfeer heel mooi groot zwembad en maandags en BBQ welke je mach niet missen. Uitjes kunnen ook met de boot of jeep. Paul en Tatjana de gastheer/vrouw hebben voor alles en tip of oplossing. er zijn Huurautos en zelfs en bushalte voor de deur en de bus komt ook. Ik blijf komen

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Kris S, Eigenaar van The Natural Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2018

Hoi Rita,

Beoordeeld op 13 december 2018 via mobiele applicatie

Zo blij dat we dit kleine paradijsje hebben gevonden. Hier vind je rust, privacy, gemoedelijkheid en gezelligheid. Fantastische hosts en fijne accommodaties.
De tent was heerlijk. Veel privacy. Alles wat je nodig hebt is ruim voldoende aanwezig. Met een heerlijk windje door de tent mis je absoluut geen airco.
In de ochtend wordt je gewekt door de vogels en kijk je vanaf je bed naar de opkomende zon.
Het zwembad is heerlijk koel en je kunt daar gezellig wat drinken en bijpraten met de andere gasten.
Met de auto ben je zo in Willemstad en de prachtige stranden in de buurt. Een auto is wel echt aan te raden.
Al met al is het ons heel erg bevallen en hebben bij thuiskomst dan ook gelijk weer voor komende zomervakantie geboekt!!
Paul en Tatjana, het was geweldig dank voor jullie warme ontvangst!! We zien elkaar terug in juni! We are counting the days!

Datum van verblijf: augustus 2018

Hoi Manon,

Beoordeeld op 12 december 2018

Je wordt heel hartelijk door de eigenaars ontvangen en wegwijs gemaakt. De safaritent heeft alle luxe die nodig is en is gezellig ingericht. Airco is niet nodig omdat het 's nachts lekker koel is in de tent. Iedere ochtend is er koffie drinken op het terras van de eigenaar. Door de het kleinschalige leer je al snel de andere gasten kennen. Het resort is heerlijk rustig en door de ligging altijd een koele wind en nauwelijks last van muggen. De sfeer is heel ontspannen. Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: november 2018

Hoi Frans,

Beoordeeld op 25 september 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad en helemaal tot rust gekomen. Liefst gaan we ieder jaar hierheen om even helemaal te ontspannen.

Gezellige sfeer, bbq erg goed verzorgd en de eigenaren erg leuke en gezellige mensen. Kortom een dikke aanrader om hier heen te gaan.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit was onze eerste vakantie naar Curaçao. Super leuk resort. Hele mooie bungalows te boeken. Mooi natuurgebied en een heerlijke zwembad aanwezig. Top service gehad en we konden 1x per week een lekkere barbecue bij boeken.
Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2018