Beoordeeld op 25 september 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad en helemaal tot rust gekomen. Liefst gaan we ieder jaar hierheen om even helemaal te ontspannen.

Gezellige sfeer, bbq erg goed verzorgd en de eigenaren erg leuke en gezellige mensen. Kortom een dikke aanrader om hier heen te gaan.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit was onze eerste vakantie naar Curaçao. Super leuk resort. Hele mooie bungalows te boeken. Mooi natuurgebied en een heerlijke zwembad aanwezig. Top service gehad en we konden 1x per week een lekkere barbecue bij boeken.
Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 16 juni 2018 via mobiele applicatie

Twee weken lang verbleven bij the Natural. Kamers zijn netjes en schoon. Geen sprake van massatoerisme, maar een ruim opgezet resort met voldoende parkeerplaatsen voor een huurauto. Paul en Tatjana zijn geweldige gastheer/vrouw. Voorzien je van alle informatie en tips die je nodig hebt.

‘S ochtends bij de thee is een leuk moment om in contact te komen met de overige gasten maar is zeker geen verplichting. Het optionele dragen van kleding is zoals het geadverteerd word, doe wat goed bij je voelt, alles word geaccepteerd.

Vanaf St. Willibrordus het eiland verkennen is super. Met de auto binnen 20 min in Willemstad of op Westpunt. Alle mooiste stranden op korte afstand. Tip is Daaibooi beach, gratis strandje met een geweldige zonsondergang. Op ongeveer 8 min van the Natural.

Kortom heerlijk verblijf op the Natural gehad, komen zeker een keer terug!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 16 juni 2018

Wunderschönes Resort!
dit resort onder de leiding van Paul en Tatjana. er zijn 5 bungalows in goede afstand en ook Safaritenten heel mooi . Fantastische pool zeer goed onderhouden. Groote terras met ontbijtservice. Goede tips wat te doen op Curacao niet alleen beach! ook cultuur en uitgaan. ook voor singles aanbevolen . Huurautos staan klaar. Tatjana en Paul zijn er bij behoefde met de Auto. het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. de natuurstranden makkelijk te bezoeken. Zelfs en bushalte voor de deur , deze gaat over het hele ijland om het uur!, en ja het busje komt! .Nederlands TV niet te vergeten. En tot slot geen GAFFERS!

Kamertip: de originele Africaanse Safaritent Nooit maandags het BBQ missen.
Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Dankzij Tatjana en Paul heb ik een heerlijke vakantie gehad. De service was echt fantastisch!! Het resort is echt heel mooi met goede bedden, mooie bungalow’s, heerlijk zwembad. Tatjana heeft het resort heel vrolijk gemaakt met mooie kleuren. Het resort is rustig gelegen en dicht bij het mooie strand daaibooi. Iedere ochtend koffie uurtje waar je ervaringen kan uitwisselen met andere gasten. Vergeet vooral de beroemde BBQ niet van Tatjana op maandag!! Kortom een onvergetelijke ervaring die ik iedereen kan aanraden!! Bedankt Tatjana en Paul tot de volgende keer!!

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde alleen