“Eten goed, wijn naar verhouding duur”
Beoordeling van Zest Mediterranean

Zest Mediterranean
Geclassificeerd als nr. 12 van 22 Dessert in Willemstad
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Mooie plek om te zitten, zo aan het water. De tonijn was heerlijk en ook lekker op smaak met alles wat er bij zat. De wijn was behoorlijk prijzig, maar dat zal met de locatie te maken hebben.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie van dit restaurant is leuk, namelijk op het strand en dus zit je aan een picknicktafel lekker met je voeten in het zand.
We wachtten tot we een tafel toegwezen kregen, zoals duidelijk op het bord stond geschreven maar er kwam niemand. De serveerster had het te druk met kletsen met een stel aan een tafel. Uiteindelijk zijn we dus zelf maar gaan zitten en toen werden we redelijk snel geholpen. De serveersters/serveerders die ons hielpen waren allemaal erg jong en volgens mij ook onervaren. Stel je een vraag over het menu dan weten ze daar geen (volledig) antwoord op, maar doen ook geen moeite om het even na te vragen bij een collega.
Drinken liet lang op zich wachten, eten was er redelijk snel. En ik moet zeggen het eten was wel super lekker.
We liepen hier toevallig langs toen we honger hadden op onze eerste avond in curacao en zijn bij het eerste beste restaurant gaan zitten, omdat het er leuk uit zag. De ene na de andere nederlandse toerist hoor je om je heen plaatsnemen. Er werd muziek gedraaid van Nederlandse artiesten. Voor mijn gevoel ben ik dan niet op vakantie. Jammer, de overall sfeer vond ik dus absoluut niet leuk. Later kwam tijdens mijn vakantie kwam ik erachter dat dit overal op Jan Thiel (en misschien zelfs heel curacao wel zo is). Het eten was wel lekker. Vandaar 3 van de 5 sterren.

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het laatste ontbijt op Curacao hier gegeten; hadden we dat maar eerder geweten! Schitterende locatie!
Wij kozen voor het ontbijt voor 2 en dat is écht fantastisch. Koffie, jus d’oranje, croissants, lekkere licht geroosterd brood, een keuze in gekookt -, spiegel- of scrammbled ei, ham, kaas, zalm, yoghurt met vers fruit...teveel om op te noemen én teveel om op te eten. wij gaan hier zéker weer ontbijten als we weer op Curacao zijn.

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima diner gehad bij zest. Personeel is netjes en eten smaakt goed. De prijs is alleen ver onder de maat. Zelfs voor Nederlandse begrippen mag je meer verwachten. Wijn is prijzig en hoofdgerechten kaal. Wil je wat meer betalen voor een hippe tent met prima voedsel, dan zit je hier goed.

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden vandaag een familie cabana gehuurd op Jan Thiel bij Zest. Een heerlijke dag gehad en ook van een prima lunch genoten. Het personeel was erg attent en oplettend. Graag tot een volgende keer.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Zest Mediterranean bekeken, bekeken ook

In Zest Mediterranean geweest? Deel je ervaringen!