“Zest”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
28 september 2018 beoordeeld

Heerlijke plekje om te relaxen op zn cabana voor het strand. Zeer aardige personeel met heerlijk ontbijt en drankjes.

21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de voetjes in het zand genoten van heerlijk eten en mijn gezelschap!
Tonijnsteak en de burgers zijn zeker aan te raden! Leuke bediening en leuke prijzen!
Ga zo door!

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Tuna steak gegeten met voetjes in het zand.
Personeel was heel vriendelijk en ambiance was voortreffelijk.

Datum van bezoek: september 2018
BaldewijnGrul, Manager van Zest Mediterranean, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018

Beste ME v,

Idd een voordeel dat onze tonijn lokaal is en altijd lekker vers !

Dankjewel voor jullie leuke en positieve reactie ,

Uiteraard zien wij u dan ook graag terug !

7 september 2018 beoordeeld

De laatste keer dat we hier waren is twee jaar geleden omdat er toen een staking was op de energie centrale en het hele eiland zonder stroom zat. Zij waren de enige met een, werkende, noodstroom voorziening. Dit gaf toen zo'n gezellige sfeer dat we niet konden wachten om weer terug te gaan. Heerlijk met de voeten in het zand onder de prikkabel verlichting (lampjes) en een heerlijk glas blush rose met een goed stuk vlees. Onze avond kon niet meer stuk. Let wel op, alles moet appart besteld worden wat de rekening hoger maakt dan je in eerste instantie denkt. Al met al zeker een aanrader. Je kunt niet reserveren, al hangen er wel bordjes gereserveerd bij de bar wat dan weer vreemd is. Dus mogelijk in het hoogseizoen dat dit wel kan, september is hier echt laag seizoen en kun je makkelijk zo binnenlopen.

4 september 2018 beoordeeld

Tijdens onze vakantie zijn we hier twee keer geweest. Je kunt er heerlijk zitten op het strand bij het beachcafe. Vriendelijke bediening en goed eten!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Zest Mediterranean bekeken, bekeken ook

In Zest Mediterranean geweest? Deel je ervaringen!