“Een top locatie”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening
,lekker met de voeten in het zand en de zee naast de tafel.

BaldewijnGrul, Manager van Zest Mediterranean, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2018

Dankjewel!

Het werken met de voetjes in het zand is ook fijn!

Tot snel!

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

By far beste plaats om te eten op Jan Thiel beach. Lekkere gerechten (veelal van de bbq) tel daar bij op goed personeel, sfeer en eten met de voetjes in het zand.

Beste Jane!

Dank voor je positieve bericht!

Die staat en hopelijk tot snel!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij maakten gebruik van het diner bij Zest snack, op het strand. Je zit aan picknick tafels met je voetjes in het strand. Voor het luxere eten kun je in het restaurant gaan zitten. Prima bediening, maar niet de allersnelste, ach het is vakantie!

BaldewijnGrul, Manager van Zest Mediterranean, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Bon dia!
Dank voor het komen dineren bij ons Beach Cafe,
Geniet nog verder van uw vakantie en hopelijk weer tot snel,
Ps. We zullen de bediening wat peppertjes geven ;)

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Één keer op het strand in de bar een vis schotel gegeten met zen 2. Meer dan genoeg en super lekker. En zeer gezellig naast het water. Dag erna bedje gehuurd op hun strand. Goede bediening gans de dag en tussendoor genieten van hun lekkere snacks. Goede plaats aan het strand!

Beste Jef,

Dank voor je recensie,
Heeft u bijna ons hele Zest assortiment gehad,
nu nog dineren in ons restaurant en dan heeft u het ultieme Zest gevoel beleefd ;)

Nog een fijn verblijf op Curacao en hopelijk tot snel!

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunchen op het strand, 2 kaarten mag maar van een kaart besteld worden, behalve wanneer je bedje van 50 gulden boekt. Druk was het niet. Bediening had de dag niet mee.

Beste Linch,

Dank voor uw recensie,

Inderdaad kan je op onze luxere strandbedden zowel van het Beach Cafe als van het restaurant bestellen.

Mocht u nog een uitgebreidere feedback willen sturen over wat er niet geheel goed ging in de bediening horen wij dat graag.
Dan kunnen we hier verbetering in zoeken,
mail me gerust, ; baldewijn@janthielbeach.com

Alvast bedankt en tot snel

Reizigers die Zest Mediterranean bekeken, bekeken ook

In Zest Mediterranean geweest? Deel je ervaringen!