“Heerlijk burgers”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange dag reizen hier even gezeten voor een snelle hap. We hebben alle 4 een heerlijke hamburger genoten en wat gedronken bij de beachbar. Super locatie. Je mag wel de portemonnee trekken.

8 september 2017 beoordeeld

Culinair restaurant. De porties zijn hierdoor wat aan de kleine kant en de prijs is behoorlijk hoog.
Eten is kwalitatief wel goed. Personeel is uiterst vriendelijk.

BaldewijnGrul, Manager van Zest Mediterranean, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Bedankt voor het nemen van de tijd met het schrijven van een recensie.
Dat de prijs soms wat hoog lijkt zijn we mee bekend,we proberen hier altijd aan te werken. Echter is het mbt de inkoop die altijd geïmporteerd moet worden erg lastig om "dure" ingrediënten lager te prijzen op onze menukaart! Maar we blijven er aan werken uiteraard !

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zest is een restaurant op een prachtige locatie, het Jan Thiel strand. Het bestaat uit het Zest restaurant en het Zest beach cafe. Het cafe is perfect voor als je even snel een hapje wil eten. Het personeel is zeer vriendelijk en passen perfect bij de losse sfeer van het strand. Ook het eten is prima. Dit is dan ook voor 's avonds ook een aanrader. In deze beoordeling zal ik echter spreken over het Zest restaurant.

Het Zest restaurant is een plek waar wij al een paar keer heen zijn geweest. 5 en 3 jaar geleden om precies te zijn. Rond deze tijd vonden wij het restaurant top en daardoor besloten we nogmaals te gaan. Echter gingen er nu wat dingen mis, wat zonde was. Allereerst kijkend naar het eten. Begrijp mij niet verkeerd het eten is prima. En met prima bedoel ik een tonijn met droge pasta, een saaie gravad lax en een redelijke ravioli met pompoen. Maar voor de prijs die je betaald verwacht je wat extra's. Een verassing in een gerecht. Dit miste zeer. En eigenlijk kan je wel zeggen dat de passie mist en dat je dit proeft.

Dan de bediening. Iedereen weet waar hij het over heeft en ze zijn vriendelijk. Maar de bediening is nog erg aan het zoeken tussen de formele en informele kant van het gastheerschap.

Verder is de prijs van alles aan de hoge kant voor de kwaliteit die je krijgt.

Overall moeten ze de passie weer terugvinden en dan kan het weer de hotspot worden die het vroeger was.

Bedankt voor uw recensie!
Wellicht een off-day....
Hopelijk, want wij geven nog altijd evenveel energie aan de zaak als 7 jaar geleden.
Maar we nemen altijd "klachten" serieus en zullen hier zeker over discussiëren om het te verbeteren.
Namelijk hopen wij u over 2/3 jaar weer te ontvangen en dat u dan blij verrast word!

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top locatie maar het hart is er qua koken uit... simpele gerechten voor veel geld. Niet gezeurd bij de bediening want die deden erg hun best. De keuken was beter bij dit restaurant. Het hart voor het koken moet terug !!

28 augustus 2017 beoordeeld

Wat een genot om hier te eten. Je betaald iets meer maar dan krijg je ook waar voor je geld. Ongelofelijk lekkere Potage gegeten als voorgerecht en een halve lokale kreeft als hoofdgerecht. Om je vingers bij af te likken.

Ook de staf staat uitermate keurig en net voor je beschikbaar en heeft verstand van het eten. Tezamen met de locatie maakt dit een top locatie. Volgende keer weer.

Reizigers die Zest Mediterranean bekeken, bekeken ook

In Zest Mediterranean geweest? Deel je ervaringen!