Beoordeeld op 8 november 2018

Verzorgd van A tot Z, lekkere strandbedden voor zeer redelijke prijs (10 antiliaanse gulden), drankjes aan het bed en de lunch was ook heel lekker. Gewoon een heel fijne dag gehad en de bediening is ook goed.

Datum van verblijf: oktober 2018
Papagayo_C, Community Manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2018

Dear Karin,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable day with us!

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you (reservations@papagayo.com), as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Resort!

Beoordeeld op 4 november 2018

Het Papagayo Resort was een teleurstelling. Als je de foto's bekijkt via de website wordt dit veel mooier voorgesteld dan het in werkelijkheid is. Het strand is een eindje wandelen, met andere woorden, de villa's zijn niet aan het strand gelegen. We hadden een villa met zeezicht geboekt maar het uitzicht was op een rond punt met in de verte de zee. Er was trouwens op zaterdagavond en woensdagavond heel veel lawaai (muziek) dat tot in de vroege ochtend doorging. Door de ligging aan de straat hadden we ook veel lawaai van bussen die om 7 uur 's morgens passagiers kwamen oppikken voor een tour. De mensen aan de receptie waren helemaal niet vriendelijk.

Kamertip: Villa nemen met garden view. De villa's met zeezicht liggen allemaal aan de straatkant ...
Datum van verblijf: november 2018

Hi Dominique,

Thank you for being our guest and for sharing your thoughts about our Resort.
We take comments like yours very seriously and we appreciate you pointing out the areas where extra effort on our part is needed.
The Resort is not located on the beach and that's why we promoted as a short walk to the beach. Maybe the hotel as a better fit for you because it is located just in front of the water.

Thank you again for choosing us for your stay. We would welcome an opportunity to accommodate you once more and earn your highest marks.

Best regards,

Beoordeeld op 30 oktober 2018 via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel, werd verwelkomt met een drankje. Werd geholpen met koffers tillen naar de kamer. Kon elk dag schone handdoeken ophalen voor het strand. En al het personeel was aardig en stond klaar om je te helpen met wat dan ook!
De jongedame van de receptie had zelfs wat van de apotheek voor ons geregeld!
Zeker voor herhaling vatbaar bedankt voor deze ervaring.

Datum van verblijf: oktober 2018
Papagayo_C, Community Manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2018

Dear Guest,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

Beoordeeld op 27 september 2018

Vriendelijke personee. Ruime en schone kamers, iedere dag schone handdoeken. Bakker zit onder het hotel dus iedere dag warme broodjes.
Een hotel waar je zonder zorgen naartoe kunt gaan.
Niet voor niets dat het KLM personeel daar zit.

Datum van verblijf: oktober 2017
Papagayo_C, Community Manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018

Dear Guest,

Thank you so much for your review of Papagayo Beach Resort. We are delighted to know you thoroughly enjoyed your time with us and that our convenient location made it even more memorable. It was our pleasure hosting you, and we hope to be your first choice every time you visit our area.

Beoordeeld op 24 september 2018 via mobiele applicatie

Papagayo is een prachtig resort maar de service en dienstverlening laat zwaar te wensen over.

Mensen bij de receptie niet vriendelijk en geen warm welkom. Ze doen wat er wordt gevraagd maar daar houdt het ook wel bij op.

Soms voelde je je zelfs bezwaard als je ergens om kwam vragen bij de receptie, of dit om nieuwe handdoeken gaat, een paar vaatwastabletten of om een broodrooster.

Housekeeping zijn lieve dames die hard werken. Ons appartement was netjes schoon.

Restaurant bij de beachclub: op een paar medewerkers na zijn de mensen helaas niet vriendelijk als je iets wilt bestellen.

Zelfs bij de slagboom kan er maar door een enkeling een lachje of een hand omhoog vanaf.

Als je omrekent dat je 192 euro per nacht betaald, exclusief ontbijt, dan verwacht je minimaal een vriendelijke en gastvrije houding van de medewerkers. Dan heb ik het nog niet eens over de dienstverlenendheid, gewoon een vriendelijk woord en oplossend vermogen om ergens bij te helpen is meer dan voldoende om een tevreden klant te hebben. Aan de prachtige omgeving ligt het niet.

De villa’s zijn erg mooi gelegen, om het luxe-gevoel echt te krijgen waarvoor papagayo zou staan: zorg ervoor dat er af en toe standaard onderhoud us aan de villa’s, zodat bijv. de douche niet lekt en dat de deuren niet klemmen.

Ik kom zelf uit de hotelwereld en dit gaat mij toch wel aan het hart. Het zou écht zoveel beter zijn met vriendelijk en behulpzaam personeel. Een kleine moeite maar erg groot plezier.

Datum van verblijf: september 2018
Papagayo_C, Community Manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Dear Nadine,

We would like to thank you for taking the time to share this review. We appreciate you pointing out not only what you liked, but also the areas where extra effort on our part is needed.
We are sorry you experienced these issues with the staff. Everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience.

Thanks again, we hope you will choose us the next time you visit Curacao.

Best regards,