25 juni 2018 beoordeeld

Wij hebben hier een super vakantie gehad. Erg vriendelijk personeel, mooie ruime bungalows met een fantastisch uitzicht (zeezicht). Je kan gratis liggen bij papagayo beach, maar daar wel aan om een auto te huren om t eiland te bezoeken. Zeker een aanrader voor gezinnen en stellen.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Papagayo_C, Community manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2018

Dear guest,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you (reservations@papagayo.com), as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Resort!

25 juni 2018 beoordeeld

Een zeer gastvrije ontvangst, mooie kamer met varanda met uitkijk op tropische tuin. En wat ook heel fijn is , dat je koelkast voor de eerste dag al gevuld is. Heerlijk rustig complex en fijne zwembaden ideaal voor rustzoekers! Het is voor ons de tweede keer maar ik sluit een derde keer niet uit!

Kamertip: Toegang voor mindervaliden is rekening mee gehouden.

Dear Guest,

Many thanks for being with us for the 2nd time and placing this great review on Tripadvisor.
Please contact us if we can facilitate your next stay (reservations@papagayo.com), we look forward to your 3rd visit.

Sunny regards,

14 juni 2018 beoordeeld

Een prachtig huis, met een goed gevulde koelkast, Elke dag schoonmaak en schone handdoeken, elke dag schone badlakens, vriendelijk personeel.
Wij hadden ontbijt erbij, dat was een feestje. Zo veel soorten verse brooches, vers fruit, verse sap, ei, zoals jij hem wilt hebben .
Alles bij elkaar, was het perfect.

• Verbleef: juni 2018, reisde met familie
Papagayo_C, Community manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post your nice review of Papagayo Beach Resort. It’s great to know you enjoyed your time with us, and we look forward to impressing you again on your next trip.

12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is wat je verwacht als je een hotel boekt.
Alles was super geregeld van schoonmaken van de kamer tot de drankjes bij de bar. Echt een aanrader voor mensen die opzoek zijn naar een mooie vakantie!!!!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Dear Rik V,

Many thanks for such a great review of Papagayo Beach Resort! We are always glad to be of service and we appreciate hearing that our efforts add to the pleasure and experience of our guests.

Please do not hesitate in contacting us directly if we can be of assistance, we look forward to having you back with us some day.

All the best,

9 juni 2018 beoordeeld

Een zeer mooi 11 daagse vakantie gehad op een mooi ruim verzorgd park met leuke villa`s.
Top verzorgd. Bij aankomst was de koelkast al gevuld.
Dagelijks reiniging en schone bedden. Top.
We gaan er zeker nog eens heen.

Dear RobertElite,