19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad, kom zeker terug! We zaten in het villa resort. Het werd goed onderhouden, we hadden de eerste dagen erg last van een stank maar toen we het hadden gemeld werd het gelijk opgelost.

Verbleef: februari 2018
Papagayo_C, Community Manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2018

Dear Guest,

Many thanks for your review of Papagayo Beach Resort! We are always glad to be of service and we appreciate hearing that our efforts add to the pleasure and experience of our guests.

Please do not hesitate in contacting us directly if we can be of assistance, we look forward to having you back with us some day.

All the best,

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een georganiseerde vakantie van Tui in een vier persoonshuisje. Stijlvol ingericht met twee gescheiden slaapkamers met ieder een eigen badkamer. Daarnaast een grote kamerkeuken welke volledig open gemaakt kan worden naar de veranda. De huis werden dagelijks onderhouden, met iedere dag nieuwe handdoeken en zelfs door de week een beddengoed wissel. De bedden waren van goede kwaliteit. De slaapkamers zijn voorzien van airco.

De huisjes liggen voldoende vrij van elkaar privacy is gewaarborgd, met een goed verzorgde tuin en een prive parkeerplaats. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het strand waar je goed kunt vermaken.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Papagayo_C, Community Manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Dear Nic-Jan B,

Many thanks for such a wonderful review! We are glad to see that you had an enjoyable stay with us!

Do not hesitate to contact us if we can be of service to you (reservations@papagayo.com), as we look forward to welcoming you back to Curaçao & Papagayo Beach Resort!

12 februari 2018 beoordeeld

Dit jaar voor de 4de keer op Papagayo. Resort is lekker rustig. Ruim opgezet met grote bungalows met veel buiten ruimte. Grote slaapkamer is ruim met aangrenzen badkamer. Kleine slaapkamer is wat aan de krappe kant als je met twee stellen bent, maar prim amet kinderen. Bungalows ogen wel wat gedateerd qua inrichting. Ligging op loopafstand tot het strand. Wij maken altijd gebruik van het strand bij Zanzibar. Supermarkt op loopafstand. Idem diverse restaurants en Sishu afhaal (en restaurant).

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Papagayo_C, Community Manager van Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2018

Dear Fritsp2018,

Thank you so much for your loyalty towards Papagayo Beach Resort and for taking the time to post your nice review. We are so glad when guests mention how close we are to the beach, supermarket and so many good restaurants. It’s great to know you enjoyed your time with us, and we look forward to impressing you again on your next trip.

11 februari 2018 beoordeeld

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf op het resort. Het park is erg mooi, de villa's zijn ruim en comfortabel en de service is geweldig. Alleen de bediening in het restaurant bij het zwembad is niet zo top

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie

Dear Thomtuil,

9 februari 2018 beoordeeld

Mooie villa's. Van alle gemakken voorzien. Airco op de slaapkamers. Prima bedden. Elke dag schoonmaak en
schone handdoeken. Bij aankomst een prima gevulde koelkast. Volledig ingerichte keuken. Mooi zwembad.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Dear Ricklez,

Many thanks for such a great review of Papagayo Beach Resort! We are always glad to be of service and we appreciate hearing that our efforts add to the pleasure and experience of our guests.

All the best,