Beoordeeld op 18 oktober 2018

Mooi hotel, ruimte kamers (suites) met goede bedden, bankstel, eigen keukentje, badkamer en terras.

Mooi zwembad met bar aanwezig. (Bij de bar kun je ook eten.)

Prachtige tropische tuin.

Vriendelijke bediening.

In de directe omgeving niet veel te doen, maar een taxi brengt je binnen 10 minuten naar Willemstad.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 18 september 2018

De hotelkamers zijn mooi, alleen het overall resort kan een renovatie gebruiken, de prijs-kwaliteit verhouding is goed. Het adverteert het meest gay welcoming resort van Curacao te zijn, maar de ervaring was hierdoor wel ook redelijk vrouw-onvriendelijk.. (lees man-only dagen voor de sauna etc.) er zitten twee privé stranden bij, waaronder mooiba Beach, daar viel de service erg tegen, de man die daar afgelopen week achter de bar stond was niet vriendelijk, of willend om iets te doen dus dat was erg jammer. Verder wel genoten, de housekeeping, receptionisten en personeel aan de verdere barren waren heel aardig

Kamertip: Vraag naar een 'nieuwere' kamer
Datum van verblijf: september 2018
Marlous M, Public Relations Manager van Floris Suite Hotel - Spa & Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2018

Beste Teuntje,

Dankjewel voor het delen van je ervaringen. Ons hotel is inderdaad niet nieuw. We doen er alles aan om het op een dagelijkse basis goed te onderhouden. We vinden het belangrijk dat onze gasten een goede, schone kamer hebben tegen een zeer redelijk prijs. Daar slagen we goed in en zijn we trots op. Het is absoluut niet de bedoeling op vrouw-onvriendelijk te zijn en we vinden het jammer dat dit zo bij je is overgekomen. Om goed aan de wensen van onze doelgroep te voldoen hebben wij 2-men only avonden vanaf 18u. De rest van alle dagen en avonden zijn vrouwen ook welkom. Ik ga ervan uit dat dit niet duidelijk was (we geven het overal aan en melden het ook bij check in) want dan kan je het eigenlijk niet vrouw-onvriendelijk noemen toch?
We zijn blij te horen dat je verder genoten hebt! Wellicht tot ziens!

Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

1 x maar nooit meer ! Schimmel overal, vieze vloeren. Kapotte wc . Nieuwe kamer gekregen en weer hetzelfde. Dit hotel moet gesloten worden. Zwembad kun je niet in zwemmen vanwege de rommel en de vloeren liggen open. Zeg je er wat van dan word je op een bijdehande manier en onbeschoft door marloes molendijk behandelt !

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 27 juni 2018

Het begon allemaal goed, de entree en receptie zijn prachtig en ruim opgezet. Bij het inchecken kregen we zelfs een upgrade naar een kamer met poolview. (wel hebben we 40 minuten moeten wachten voor de kamer klaar was) dus we.

De kamers zijn heel ruim opgezet met gemakkelijke toegang tot de bar en het zwembad. Hier houd het helaas ook echt op. De kamers zien eruit alsof ze na de bouw in 2002 niet meer zijn opgeknapt en de badkamer is ronduit ranzig. Dit heeft niets te doen met de schoonmaak, maar meer met het feit dat de kamers uitgeleefd zijn. Denk hier aan lekkende airco, vlekken op de vloeren en muren & schimmel in de badkamer, roestende kookplaten, en kapotte stopcontacten.

Bij aankomst hadden we ook een groot aantal muggen op de kamer, dit kan helaas gebeuren en kan niet op het hotel aangemerkt worden.

Nadat we onze spullen hadden uitgepakt zijn we naar het strand van het hotel gelopen, en dit ziet er helaas niet zo uit zoals het door het hotel word aangepresen. Houd hier rekening mee. Ook zijn er verder weinig eetmogelijkheden rond het hotel dus een huurauto is aan te raden.

Na terugkomst in de kamer was het niet een ideale nachtrust door het groot aantal muggen in de kamer en de lekkende airco die erg luid was.

De volgende morgen heb ik bij de receptie aangegeven dat we niet blij waren met de staat van de kamer en of er een mogelijkheid was dit op te lossen door eerder te vertrekken. Hier kregen we het antwoord dat we graag konden vertrekken, maar doordat het een voorbetaalde boeking was we ons geld voor de overige 3 nachten niet terug zouden krijgen. We voelden ons niet serieus genomen en het personeel deed totaal geen moeite om een oplossing te vinden.

savonds kwamen we terug in een kamer die nog voller met muggen en kakkerlakken was dan de avond ervoor. De volgende morgen hebben we onze spullen gepakt en nogmaals bij de receptie ons verhaal gedaan. Helaas werden we deze keer helemaal niet serieus genomen, en het voelde meer alsof ze ons zo snel mogelijk uit het hotel wouden hebben.

Wij reizen veel en hebben in heel veel hotels, hostels, appartementen en resorts verbleven, en nog nooit heb ik zo een slecht onderhouden hotel en een nog slechtere service meegemaakt.

Ik geloof dat Hotel floris ooit eens een prachtig hotel is geweest waar veel mensen met veel plezier hun vakantie gevried hebben. Helaas is deze tijd voorbij en ik raad hierbij iedereen af een kamer in dit hotel te boeken. Ons zullen jullie helass nooit meer terug zien.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 20 juni 2018

hotel is goed,wel verouderd slaapkamer groot en prima.ontbijt erg goed.aardig mensen.weinig te beleven in omgeving mooi strand aan overkant bij hilton om te snorkelen.was er een nacht om te verblijven dan is het prima.

Datum van verblijf: juni 2018