Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Samen met mijn moeder 12 nachten in het hotel doorgebracht. Wij waren zeer tevreden. Het hotel ligt ideaal om het hele eiland te verkennen, zeer vriendelijk personeel en uitermate geschikt voor stelletjes die op zoek zijn naar rust. Wij hadden een kamer met kitchenette en tuinzicht, wij hadden achteraf echter liever een kamer met zwembadzicht gehad vanwege een mooier uitzicht. Verder heb je vanuit het hotel toegang tot twee verschillende stranden. Wanneer je ook meer van het eiland wilt zien is een huurauto aan te raden.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Marlous M, Public Relations Manager van Floris Suite Hotel - Spa & Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Beste Natasja,

Fijn om te horen dat jij en je moeder een heerlijke vakantie bij ons hebben gehad. Onze staff zet zich inderdaad elke dag weer 100% in om jullie een geweldig verblijf te geven.

We hopen jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Zojuist uitgecheckt bij Floris Suite. We hebben hier 6 nachten mogen slapen.
Wat een heerlijk, rustig hotel! De meeste ruimtes zijn juist gerenoveerd en het wordt zichtbaar goed bijgehouden.

Wij hadden een voordeelkamer geboekt, maar kregen na de vraag voor een gerenoveerde kamer een gratis upgrade naar een Royal Pool Suite! Dit was een grote, fijne, nette suite met uitzicht op het zwembad. Door de bladeren van de bomen lag ons balkon toch beschut. De kamer bevatte een ruim slaapgedeelte, ruim leefgedeelte en een keuken met vaatwasser.
Elke dag werd de kamer goed schoongemaakt en zelfs de afwas werd gedaan!

Het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam. Er was iets misgegaan met onze huurauto, maar de receptie deed er alles aan ons te helpen! Met goed resultaat! Wij kregen onze kluis steeds niet open, steeds weer werd iemand gestuurd om ons te helpen, heel fijn!

Al met al een heel fijn hotel waar iedereen welkom is!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Beste Annelies,

Dank voor je uitgebreide review! We zijn heel blij om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. De meeste Royal Suites zijn inderdaad opgeknapt en heerlijk om in te verblijven.

We hopen jullie snel weer terug te zien!

Beoordeeld op 20 mei 2017 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een goede locatie. Met de auto ben je binnen 10 minuutjes in Willemstad. Op 5 minuutjes lopen heeft het hotel een strandje. Je kunt hier in het weekend ontbijten. De bedjes kun je voorzien van heerlijk dikke kussens en de service is erg goed. Je hoeft niets te kort te komen. De kamers zijn wat verouderd maar worden goed schoongemaakt. De keuken heeft een grote koelkast maar verder beperkte voorzieningen. Het hotel heeft een restaurant met een erg goed en gevarieerd menu. Zeker een aanrader. Het hotel maakt gebruik van een app waarop je mankementen en verzoeken kunt melden maar bijvoorbeeld ook het menu en andere mogelijkheden kunt inzien. Erg handig en hier werd bij een mankement snel op gereageerd. Op 10 minuutjes lopen van het hotel bevindt zich pirate bay, een leuk strandje met een restaurant. Zeker een aanrader om savonds naartoe te lopen.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Marlous M, Public Relations Manager van Floris Suite Hotel - Spa & Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2017

Beste MAIS89,

Dankjewel voor je mooie review. We zijn blij dat je zo genoten hebt in ons hotel. Indien onze gasten meer keuken benodigdheden nog hebben kunnen ze dit altijd bij de receptie vragen of inderdaad via de Alice App. Pirate Bay behoort net zoals Moomba Beach tot de stranden die vrij toegankelijk is voor onze gasten. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 18 mei 2017

Het is goed om te zien dat personeel van verschillende rassen, jong oud zo eens gezind, vriendelijk en goed samen werkt.
Muziek van de plaatselijke bevolking, geweldig wij liepen dansend door de receptie.

Hier is het echt thuis komen, werden zelfs even bij de bus uitgezwaaid en goede reis terug gewenst.

Er word hart gewerkt aan renoveren van eventuele kamers , het zwembad is de volgende op de lijst .

Mocht er al wat ongemak zijn meld het bij de receptie en ze staan je bij met raad en daad.

Terug komen is niet alleen een optie maar zelfs zeer gewenst.

Bedankt lieve mensen, en de fooi waar niet van uit wordt gegaan dat ze die krijgen( daar zijn ze te trots voor) was dubbel en dwars verdiend.

Kamertip: ideaal zijn de kamers met kitchenette
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner

Beste Yvonne,

Wat leuk om een review van jou te lezen! We waren blij zulke vrolijke mensen als jullie als onze gasten te verwelkomen. We hopen jullie dan ook snel weer te zien!

Beoordeeld op 19 april 2017

Prachtige tuin met groot zwembad. De kamer was ruim en schoon, de keuken minder goed uitgerust en aan vernieuwing toe. Het was er heerlijk rustig en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Mooi privestrand op loopafstand.

Kamertip: Met zicht op het zwembad.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner

Beste Martine,

Dank voor het schrijven van deze review. Ik ben blij te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons! We zien jullie graag weer eens terug.