22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist uitgecheckt bij Floris Suite. We hebben hier 6 nachten mogen slapen.
Wat een heerlijk, rustig hotel! De meeste ruimtes zijn juist gerenoveerd en het wordt zichtbaar goed bijgehouden.

Wij hadden een voordeelkamer geboekt, maar kregen na de vraag voor een gerenoveerde kamer een gratis upgrade naar een Royal Pool Suite! Dit was een grote, fijne, nette suite met uitzicht op het zwembad. Door de bladeren van de bomen lag ons balkon toch beschut. De kamer bevatte een ruim slaapgedeelte, ruim leefgedeelte en een keuken met vaatwasser.
Elke dag werd de kamer goed schoongemaakt en zelfs de afwas werd gedaan!

Het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam. Er was iets misgegaan met onze huurauto, maar de receptie deed er alles aan ons te helpen! Met goed resultaat! Wij kregen onze kluis steeds niet open, steeds weer werd iemand gestuurd om ons te helpen, heel fijn!

Al met al een heel fijn hotel waar iedereen welkom is!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Marlous M, Public Relations Manager van Floris Suite Hotel - Spa & Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Beste Annelies,

Dank voor je uitgebreide review! We zijn heel blij om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. De meeste Royal Suites zijn inderdaad opgeknapt en heerlijk om in te verblijven.

We hopen jullie snel weer terug te zien!

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een goede locatie. Met de auto ben je binnen 10 minuutjes in Willemstad. Op 5 minuutjes lopen heeft het hotel een strandje. Je kunt hier in het weekend ontbijten. De bedjes kun je voorzien van heerlijk dikke kussens en de service is erg goed. Je hoeft niets te kort te komen. De kamers zijn wat verouderd maar worden goed schoongemaakt. De keuken heeft een grote koelkast maar verder beperkte voorzieningen. Het hotel heeft een restaurant met een erg goed en gevarieerd menu. Zeker een aanrader. Het hotel maakt gebruik van een app waarop je mankementen en verzoeken kunt melden maar bijvoorbeeld ook het menu en andere mogelijkheden kunt inzien. Erg handig en hier werd bij een mankement snel op gereageerd. Op 10 minuutjes lopen van het hotel bevindt zich pirate bay, een leuk strandje met een restaurant. Zeker een aanrader om savonds naartoe te lopen.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Marlous M, Public Relations Manager van Floris Suite Hotel - Spa & Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2017

Beste MAIS89,

Dankjewel voor je mooie review. We zijn blij dat je zo genoten hebt in ons hotel. Indien onze gasten meer keuken benodigdheden nog hebben kunnen ze dit altijd bij de receptie vragen of inderdaad via de Alice App. Pirate Bay behoort net zoals Moomba Beach tot de stranden die vrij toegankelijk is voor onze gasten. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

18 mei 2017 beoordeeld

Het is goed om te zien dat personeel van verschillende rassen, jong oud zo eens gezind, vriendelijk en goed samen werkt.
Muziek van de plaatselijke bevolking, geweldig wij liepen dansend door de receptie.

Hier is het echt thuis komen, werden zelfs even bij de bus uitgezwaaid en goede reis terug gewenst.

Er word hart gewerkt aan renoveren van eventuele kamers , het zwembad is de volgende op de lijst .

Mocht er al wat ongemak zijn meld het bij de receptie en ze staan je bij met raad en daad.

Terug komen is niet alleen een optie maar zelfs zeer gewenst.

Bedankt lieve mensen, en de fooi waar niet van uit wordt gegaan dat ze die krijgen( daar zijn ze te trots voor) was dubbel en dwars verdiend.

Kamertip: ideaal zijn de kamers met kitchenette
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner

Beste Yvonne,

Wat leuk om een review van jou te lezen! We waren blij zulke vrolijke mensen als jullie als onze gasten te verwelkomen. We hopen jullie dan ook snel weer te zien!

19 april 2017 beoordeeld

Prachtige tuin met groot zwembad. De kamer was ruim en schoon, de keuken minder goed uitgerust en aan vernieuwing toe. Het was er heerlijk rustig en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Mooi privestrand op loopafstand.

Kamertip: Met zicht op het zwembad.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner

Beste Martine,

Dank voor het schrijven van deze review. Ik ben blij te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons! We zien jullie graag weer eens terug.

2 april 2017 beoordeeld

Afgelopen maart hebben we een heerlijke tijd op Curaçao beleefd. Accommodatie Floris is geweldig. Een eigen appartement, rustig en goed bereikbaar. Laatste dag hebben we pas bij het zwembad kunnen liggen en het is jammer dat we dit pas op laatste dag hebben kunnen doen. Staff is erg vriendelijk en ze hebben ons uitstekend geholpen met het verlengen van de huurauto. Pirate Bay is een restaurant in de buurt (loop afstand maar ligt wel onderaan een heuveltje). Bij Pirate Bay kan je zaaaalig op een strandbed genieten van het strand, zee en je cocktail. Tip: eindig je dag hier rond 17 uur want dan is het Happy Hour. Floris heeft ook een uitstekende bar en restaurant. Voor de grote eter is dit niet zo geschikt. Porties kunnen aan de kleine kant zijn. Kamers zijn uitstekend. Wij hadden Suite Royal tuinzicht. Tuinzicht hadden we inderdaad want de palmbomen hingen over de reling van het balkon. Ons advies is neem zwembadzicht. Dit gedeelte is omringt door tuin maar is meer open. Hierdoor lijkt ons het zitten op balkon leuker. Op laatste dag hoorde we dat Floris volgeboekt is. We stonden versteld want totaal geen drukte van mensen, lawaai van buren of iets dergelijks. Wil je rust en totaal GEEN Spaanse taferelen (denk aan de costa's van Spanje), boek dan Floris! Je komt hier tot rust en je hebt helemaal je eigen plekje met de luxe dat elke dag je bed is opgemaakt, nieuwe zeepjes/lotion en handdoeken. Let me spoil you is helemaal van toepassing! Boeken!

Kamertip: Suites hebben genoeg privacy. Meer privacy kies dan tuinzicht, meer uitzicht kies dan zwembadzicht
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner