28 februari 2017 beoordeeld

Er staan best wat negatieve reviews op internet over dit hotel dus ik was een beetje sceptisch toen ik een verblijf hier cadeau krijg. Bij aankomst bleek het hotel overboekt (het oogde overdag helemaal niet zo vol) en we kregen een downgrade, dus ik dacht daar gaan we...
In de veronderstelling dat we al de goedkoopste kamer hadden geboekt, kregen we dan nu een nog goedkopere?? Wat bleek was dat de oorspronkelijke kamer een balkon had, maar deze was wat groter. Ter compensatie zouden we elke dag een full breakfast krijgen. Aangezien we overdag toch amper in het hotel zouden zijn, maakt dat balkon niet uit en was een gratis ontbijt (t.w.v. 18 USD pp per dag) een prima aanvulling. Het ontbijt was ook goed.
De kamer was ruim en schoon. Hier en daar wel wat kleine mankementjes zoals een douchekop die alle kanten op spoot en haakjes die los zaten. Het bed lag heerlijk.
Het hotel heeft veel groen en dat is mooi. Maar het onderhoud ervan kan beter. Verder is het zwembad een beetje vergane glorie. Dat was een paar jaar terug echt niet zo. Nu zijn er veel tegeltjes uit en overal groeit onkruid op het terrein. Zonde!
Tijdens het happy hour krijg je als gast een gratis drankje. Bij het zwembad hing een gezellige sfeer van zowel hetero- als gaystelletjes. Wat mij betreft wat het een goede mix.
Het personeel is echt super vriendelijk en hulpvaardig.
Voor een kort verblijf zou ik zeker weer hier boeken. Prijs-kwaliteit is prima. Voor een langer verblijf misschien niet, want je ruikt de isla vaak echt heel goed en het hotel ligt niet direct aan het strand.

Kamertip: Als je weinig in het hotel bent kun je net zo goed een kamer zonder balkon nemen
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
2 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk receptie personeel, goed geholpen. Kamer was prima, alleen waren de schoonmaaksters het terrasje vergeten, vieze tafel en stond nog een asbak met sigaretten. (Dit was overigens de volgende dag wel opgeruimd)
Ontbijt slecht, ongeïnteresseerde dames in de bediening, daardoor ook niet gaan lunchen of dineren bij het hotel.
Zwembad en bar gezellig, strandje ook leuk.

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
16 januari 2017 beoordeeld

Afgegaan op de foto's die waren geplaatst zowel bij TUI als bij het hotel. Supermooie foto's alleen de foto's kwamen niet overeen met de werkelijkheid. Geen aanbieding maar volle pond betaald en dan kies je voor kamer met tuinzicht. Kamer 18, groot terras en het tuinzicht was metershoge bamboe en grassen, dat was het uitzicht. zelf het dekbed was elke dag vochtig alsook de kleding. was normaal!! Dus vooral niet kiezen voor tuinzicht. Een aantal kamers zijn gerenoveerd maar die hebben wij niet gekregen. Top restaurant stond in de tekst, dus niet. Wat schitterend mooi was was het strand wat bij het hotel hoort. Handdoeken kun je krijgen zoveel als je wil. 3 km van Willemstad, nou ja, 8/9 km was het in werkelijkheid vanuit het hotel. Heel veel achterstallig onderhoud, ook van het zwembad. Ontbijt was ieder dag hetzelfde, wilde je wat anders erbij hebben moest je bijbetalen. Kortom, ik beveel het hotel niet aan. Jammer van zoveel geld.

Kamertip: geen kamer met tuinzicht, je kijkt tegen metershoge bamboe en grassen aan. Dus zeker niet kamer 18
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen in het hotel kregen we een kleine vieze oude kamer die wie niet geboekt hadden , pas na zelf melding gemaakt te hebben kregen we reactie dat de door ons geboekte kamer vol zat en dus een nacht in de kleine oude vieze kamer moesten verblijven.

Als compensatie kregen we wel een tegoedbon voor een diner in het restaurant maar dit was ook niet echt top.

Toen konden we de volgende dag in onze oorspronkelijk geboekte kamer deze was een stuk groter maar niet veel netter, nog steeds schimmel in de badkamer.

En snachts viel plotseling de wasbak naar beneden, zie foto.

Het ergste is nog dat ze liegen, ze gaven dus niet aan dat de door ons geboekte kamer bezet was maar gaven gewoon een andere. En daarna zeggen ze op een andere reactie dat we een gratis upgrade hebben gehad maar dat is helemaal niet, alleen een gratis diner in een naar oud vet stinkend restaurant.

Kortom geen aanrader!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
4 januari 2017 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan Floris Suite Hotel werden wij aangenaam verrast door de ruime opzet van de schone, leuk ingerichte kamers.
Wij werden sowieso erg vriendelijk ontvangen aan de balie en konden direct onze suite in. Bij ons verblijf zat ook de optie om gebruik te maken van de Spa en gym.
Het was een welkome luxe om te kunnen bubbelen in de jacuzzi en van de sauna plus stoomcabine te mogen genieten.
Bij het zwembad is het heerlijk vertoeven en de cocktails zijn een echte aanrader!
Tevens was er ontbijt inbegrepen, waardoor we ́s ochtends een heerlijke start hadden.
Verder is Moomba Beach ook ontzettend relaxed om de dag door te brengen.

Al met al hebben wij een voortreffelijke tijd beleefd!

Kamertip: Choose (if possible) a room on the side of the pool. It's really cozy there by day and night. Surely not too loud!
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Marlous M, Public Relations Manager van Floris Suite Hotel - Spa & Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Hi Arranka! Bedankt voor je ontzettend leuke recensie! Fijn om te horen dat je een voortreffelijke tijd bij ons gehad hebt! Het was een genoegen om je als gast in ons hotel te mogen ontvangen. We hopen je terug te zien in de toekomst!