16 april 2012 beoordeeld

De badkamer was slecht onderhouden, jammer van die slechte eerste indruk. Maar verder is onze vakantie super geweest; zéér ruime en mooie kamer, lekker restaurant, mooi zwembad, goede ligging tov mooie stranden, Willemstad....

• Verbleef: april 2012, reisde met vrienden
7 maart 2012 beoordeeld

Wij hebben genoten van onze vakantie in Curacao, we zijn heel vriendelijk geholpen en het hotel zag er heel netjes uit. Dankzij het personeel hebben we erg genoten dank je wel!

• Verbleef: februari 2012, reisde met familie
4 maart 2012 beoordeeld

Al jaren komen wij in Hotel Floris Suite. In de zomer van 2011 bereikte het hotel een dieptepunt. Na lang aarzelen gingen wij toch nog een keer terug in december 2011. Wij hadden vernomen dat er een nieuw management gekomen was dus wilden het nog een kans geven.
En wat een VERADEMING !!!!!! Het restaurant was TOP !! De nieuwe manager Frank met zijn vernieuwde staff hebben in korte tijd enorm veel positieve veranderingen aangebracht. Alles wat wij vroegen werd meteen geregeld !!! Wij hadden er wederom een heerlijk thuisgevoel.
Deze zomer gaan wij er weer heen!! Floris Suite is een ABSOLUTE AANRADER !! Het zwembad is gezellig en fantastisch aangelegd. De kamers zijn ruim en de ligging is rustig maar toch dicht bij Willemstad. Het hotel is door haar bouw en grootte veel prettiger dan b.v. Marriott of Hilton. Familie van Kessel - Bekkers

• Verbleef: december 2011, reisde met familie
24 januari 2012 beoordeeld

Begin januari 2012 waren wij te gast in het Floris Suite Hotel te Piscadera, Curacao. Vanaf eerste minuut een thuis gevoel, en wat werden we op onze wenken bediend, met alles ! Vriendelijk personeel van tuinman tot aan management, en altijd vragen of zij nog iets konden doen voor ons. Niets was te gek. Gasten met problemen die het hotel niet betroffen - lijkt ook zeer onwaarschijnlijk overigens - werden geholpen! Of het nu omboeken van terugreis was, of een huurauto inleveren. Werkelijk prima service ! Over de accommodatie niets dan lof, alles schoon, ruim ! Het zwembad is buitengewoon relaxt, gezellig bovendien. De bar savonds ook werkelijk gezellig. Altijd wel iemand voor een babbeltje ........ Wij komen terug!

• Verbleef: januari 2012, reisde met vrienden
14 december 2011 beoordeeld

Net terug uit Floris suite en heb me thuis gevoeld. Prima suite ,schoon en heel ruim , prettig dat er een keukentje is en heel groot balcon ! Bed : groot en heerlijk.
Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk,het restaurant is subliem !! Suite omringd door palmen en alles wordt super goed onderhouden. Werledstekker te verkrijgen bij receptie .
Management doet er alles aaan om het je naar de zin te maken. Gewoon een top hotel , prima prijs.kwaliteitverhouding.
Tilly

Verbleef: december 2011, reisde alleen