“relaxed”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Floris Suite Hotel - Spa & Beach Club
Beoordeeld als nr. 10 van 32 hotels in Willemstad
25 mei 2012 beoordeeld

Ik was drie nachten daar, maar vanaf mn aankomt in het hotel bij de bali was het super gezellig met de dame achter de bali. Vriendelijk en een lieve smile, waardoor het welkom gevoel al relaxed was.
Nette kamer inclusief het bad en toilet.
Het zwembad en de bar heel er leuk qua sfeer.
Lounge is geweldig..... Ontbijt was ook lekker...
Vanwege mijn kort verblijf en reden van trip heb ik helaas de beach niet gezien, maar die vijf sterren plaats ik zeker voor wat ik gezien heb.....
N.a.v. van het doel van mijn bezoek op Curacao was de ligging van hotel goed.

• Verbleef: Mei, 2012, reisde voor zaken
Schrijf een beoordeling

16 april 2012 beoordeeld

De badkamer was slecht onderhouden, jammer van die slechte eerste indruk. Maar verder is onze vakantie super geweest; zéér ruime en mooie kamer, lekker restaurant, mooi zwembad, goede ligging tov mooie stranden, Willemstad....

• Verbleef: April, 2012, reisde met vrienden
7 maart 2012 beoordeeld

Wij hebben genoten van onze vakantie in Curacao, we zijn heel vriendelijk geholpen en het hotel zag er heel netjes uit. Dankzij het personeel hebben we erg genoten dank je wel!

• Verbleef: Februari, 2012, reisde met familie
4 maart 2012 beoordeeld

Al jaren komen wij in Hotel Floris Suite. In de zomer van 2011 bereikte het hotel een dieptepunt. Na lang aarzelen gingen wij toch nog een keer terug in december 2011. Wij hadden vernomen dat er een nieuw management gekomen was dus wilden het nog een kans geven.
En wat een VERADEMING !!!!!! Het restaurant was TOP !! De nieuwe manager Frank met zijn vernieuwde staff hebben in korte tijd enorm veel positieve veranderingen aangebracht. Alles wat wij vroegen werd meteen geregeld !!! Wij hadden er wederom een heerlijk thuisgevoel.
Deze zomer gaan wij er weer heen!! Floris Suite is een ABSOLUTE AANRADER !! Het zwembad is gezellig en fantastisch aangelegd. De kamers zijn ruim en de ligging is rustig maar toch dicht bij Willemstad. Het hotel is door haar bouw en grootte veel prettiger dan b.v. Marriott of Hilton. Familie van Kessel - Bekkers

• Verbleef: December, 2011, reisde met familie
24 januari 2012 beoordeeld

Begin januari 2012 waren wij te gast in het Floris Suite Hotel te Piscadera, Curacao. Vanaf eerste minuut een thuis gevoel, en wat werden we op onze wenken bediend, met alles ! Vriendelijk personeel van tuinman tot aan management, en altijd vragen of zij nog iets konden doen voor ons. Niets was te gek. Gasten met problemen die het hotel niet betroffen - lijkt ook zeer onwaarschijnlijk overigens - werden geholpen! Of het nu omboeken van terugreis was, of een huurauto inleveren. Werkelijk prima service ! Over de accommodatie niets dan lof, alles schoon, ruim ! Het zwembad is buitengewoon relaxt, gezellig bovendien. De bar savonds ook werkelijk gezellig. Altijd wel iemand voor een babbeltje ........ Wij komen terug!

• Verbleef: Januari, 2012, reisde met vrienden
14 december 2011 beoordeeld

Net terug uit Floris suite en heb me thuis gevoeld. Prima suite ,schoon en heel ruim , prettig dat er een keukentje is en heel groot balcon ! Bed : groot en heerlijk.
Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk,het restaurant is subliem !! Suite omringd door palmen en alles wordt super goed onderhouden. Werledstekker te verkrijgen bij receptie .
Management doet er alles aaan om het je naar de zin te maken. Gewoon een top hotel , prima prijs.kwaliteitverhouding.
Tilly

Verbleef: December, 2011, reisde alleen
6 december 2011 beoordeeld

Ik heb in veel verschilende hotels op Curacao gelogeerd maar dit hotel is me het meest bevallen tot nu toe.Om tot rust te komen in een leuke en rustige omgeving met ontzettend vriendelijk personeel is dit een geweldige keuze.Locatie is ook ideaal,vrij centraal en dicht bij de stad.Grote kamers en elk kamer is voorzien van een keuken.Gezellig bij het zwembad gaan zonnen of op het strand,dat op loop afstand ligt,is ook ook heel fijn.Ik heb het in een woord gezegd heel leuk gehad.Kortom een aanrader!!!!!!!!

Kamertip: Ze zijn allemaal even mooi en groot,alleen vanwege de muggen is de eerste verdieping misschien beter ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2011, reisde alleen
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Willemstad in overweging
op 4,7 km afstand
nr. 4 van 32 in Willemstad
365 beoordelingen
op 2,6 km afstand
Blue Bay Curaçao Golf & Beach Resort
Blue Bay Curaçao Golf & Beach Re ...
nr. 1 van 1 in Dorp Sint Michiel
451 beoordelingen
op 13,8 km afstand
Santa Barbara Beach & Golf Resort, Curacao
Prijzen weergeven

In Floris Suite Hotel - Spa & Beach Club geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Floris Suite Hotel - Spa & Beach Club

Adres: Piscadera Bay, Willemstad, Curaçao
Locatie: Caraïben > Curaçao > Willemstad
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 6 spahotel in Willemstad
Nr. 6 romantisch hotel in Willemstad
Nr. 7 luxe hotel in Willemstad
Nr. 8 hotel aan het strand in Willemstad
Prijsklasse: € 99 - € 191 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Floris Suite Hotel - Spa & Beach Club 4*
Aantal kamers: 72
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Floris Suite Hotel - Spa & Beach Club met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Floris Hotel Willemstad
Hotel Floris Suite
Floris Suite Willemstad

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?