Beoordeeld op 4 december 2011

Heb een heel prettig verblijf gehad hier. Service was meer dan goed van management en al het personeel, erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim, met goede koelkast en goede bedden, hebben verder zeker een 'update' nodig, maar daar wordt op moment hard aan gewerkt. Het zwembad is goed met lekkere zonnebedden. Het strand moet je opzoeken en dat kan vlakbij aan de overkant, of je zoekt de verschillende stranden op die Curacao rijk is. Locatie van het hotel is wat dat betreft goed, omdat de stranden richting Westpunt binnen korte tijd bereikbaar zijn, en ook de stranden die de andere kant op gelegen zijn zoals Jan Thiel en Mambo. Een auto huren op Curacao is een aanrader omdat je dan het eiland echt kunt ontdekken, en niet afhankelijk bent van openbaar vervoer en/of hotel-busje. Floris Suite heeft een fitness-ruimte, maar de 'korridor' (een pad om hard te lopen langs de zee, en verder) is vlakbij. Floris Suite is een prettig hotel gelegen in een wat rustiger gedeelte van Curacao, waar je een heerlijke vakantie door kunt brengen.

• Verbleef: november 2011, reisde alleen
Beoordeeld op 20 november 2011

Toen we aankwamen om 4 uur 's middags, was onze kamer nog niet klaar! Het wachten werd verzacht met een drankje van het hotel. Toch konden we pas om half 6 onze suite met tuinzicht betrekken. Dat was toch wel een domper, na een reis van bijna 12 uur. De royal suite is ruim, maar gedateerd. Lampenkappen met vlekken, scheefhangende kastdeurtjes, geen afwasmachine( stond wel bij de kamerbeschrijving!), schimmel in de badkamer. Het ruikt muf in de kamers, Natuurlijk, we zijn in de tropen, het is een vochtig warm klimaat, zeker in de regentijd, waarom dan geen luchtverfrissertje installeren in de 2 kamers? We hebben er zelf een paar gekocht en dat hielp enorm. Keuken is erg basic ingericht. Het matras was zacht en het bed kraakte enorm. Het schoonmaken was matig( een keer grondig reinigen van de suite zou enorm helpen), de handdoek werden wel elke dag verschoond. Er waren ook positieve dingen, personeel was zeer aardig en servicegericht, De binnentuin met zwembad is schitterend aangelegd en onderhouden, Het complex werd geschilderd, Alle kamers werden voorzien van een grote breedbeekd TV, De ligging is prima, 10 minuten van Willemstad, 15-30 minuten van de mooiste stranden ( Cas Abao en Porte Marie). Je hebt het idee dat men er echt weer een 4 sterren hotel van proberen te maken. Misschien zijn ze inderdaad op de goede weg.........

• Verbleef: november 2011, reisde met een partner
Frank H, General Manager van Floris Suite Hotel - Spa & Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2011

Geachte Ronblok,

Dank voor Uw schrijven over Uw verblijf bij Floris Suite. Het was fijn dat U er was. Wij zijn inderdaad zeer druk om het hotel een nieuwe start te geven en wij zijn denk ik aardig op weg. Onze excuuses nogmaals dat de kamer niet direct klaar was bij aankomst. Wij doen ons best om dat niet meer voor te laten komen. Er zijn nieuwe procedures en initiatieven in de huishouding waaronder ook het verfrissen van de kamers. We zijn blij dat U de binnentuin met zwembad mooi heeft gevonden en we hopen ook dat U van ons restaurant Sjalotte heeft genoten. Wij hopen U van harte weer te zien bij Floris.

Beoordeeld op 15 november 2011

wat een geweldig hotel,schoon,ruim,van alles voorzien,een geweldige ruime kamer hadden wij en het bed was héérlijk,goede matrassen,dagelijks schone hand en baddoeken,dagelijks schoonmaak. Lieve vriendelijke kamermeisjes,we hebben er vrienden aan over gehouden.
We hebben het in een woord gezegd gewoon heel fijn bij jullie gehad,mochten we ooit weer eens in Curacao komen,dan weten wij de weg naar Floris suite Hotel.
DANKI
Vriendelijke groeten, Henk en Bets Gabriel uit Nederland

• Verbleef: oktober 2011, reisde met een partner

Geachte Henk en Bets,

Hartelijk dank voor Uw mooie verslag van Uw verblijf bij Floris. Ik heb Uw schrijven met de medewerkers gedeeld. Het zijn reviews als deze die ons extra hard doen werken om het iedereen naar de zin te maken. Het is een enorme motivatie. Wij hopen U in de toekomst zeer zeker weer te mogen ontvangen. Tot dan!

Beoordeeld op 14 november 2011

Prima hotel. Ligt aan de westzijde van Willemstad. De meer bekende en drukkere hotels liggen aan de andere zijde. Het is zeker aan te raden een auto te huren voor het gehele verblijf aangezien het openbaar vervoer niet heel goed geregeld is en het busje van het hotel maar 2 keer per dag naar de stad gaat. Het Strand is 10 minuutjes lopen en is wat karig. Het strand wordt gedeeld met gasten van de pirate bay, een wel gezellig uitziende strandtent. Het eten daar is geen aanrader en de ook bediening mag wel iets aardiger zijn. Het Hotel verder is netjes. Wij hadden met z'n 2-en een 4 persoons unit wat erg ruim was. De douche was netjes en schoon. Het toilet spoelde echter niet goed door waarvoor we 2 maal een concierge moesten roepen. De kitchenette was goed uitgerust. Onze oven deed het niet maar we mochten zomnder probleem de oven van het restaurant gebruiken. Het restaurant "sjalotte" was erg goed. Wel wat prijzig maar het was echt lekker en de bediening erg attent. Het zwembad is prima. Het is niet geschikt om lekker baantjes te trekken maar wel om lekker af te koelen.
Concluderend: een prima hotel voor een weekje vakantie.

• Verbleef: november 2011, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 juli 2011

De suites zijn erg groot en compleet ingericht met keuken. Met name een koelkast met vriesvak (ijsblokjes) is erg fijn. De bedden zijn groot en hebben prima matrassen. Omgeving is mooi met palmbomen en veel vogels en leguanen die je regelmatig komen bezoeken, en zeker als ze iets te eten vinden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is groot met verschillende dieptes. Ontbijt prima. Toegang strand, badlaken, ligstoel is inbegrepen.

• Verbleef: juli 2011, reisde met een partner