Vandaag geopend: 08:30 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Boek nu relaxed guided dives

Twee duiken geboekt bij deze Duikschool en het contact voor de reis was al super goed, ik ben goed ... meer lezen

4 dagen geleden beoordeeld

Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 740 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Curaçao
Aquafari-tour
276 beoordelingen
vanaf US$ 125,33
vanaf US$ 79,00
vanaf US$ 109,00
vanaf US$ 65,65
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik hebben een heerlijk ontspannen duik met Petricia gemaakt. Vooral voor mijn vrouw was het fijn dat Petricia alle tijd nam om weer rustig de noodzakelijk theorie met haar door te nemen. Hierdoor kon ze zonder al te veel zenuwen weer duiken op verschillende prachtige duiklocaties. Bedankt!

Beoordeeld op 25 juni 2021 via mobiele applicatie

We werden bij aankomst goed ontvangen. We kregen wat te drinken aangeboden en startte gelijk met de uitleg. Zowel bij de uitleg als vlak voor het duiken genoeg ruimte gehad voor vragen. Tijdens het duiken heel veel mooie vissen en koraal gezien en de instructeur lette goed op ons en vroeg ons vaak of alles nog goed ging. Het was een absoluut een top ervaring en we komen de volgende keer zeker weer terug!

Beoordeeld op 21 juni 2021 via mobiele applicatie

Ik ben via mijn dochter met deze duikschool in contact gekomen
Deze mensen zijn super aardig en geven een goede uitleg
Wanneer je voor het eerst zoals ik gaat duiken
Patricia is duik instructrische en zij gaf mij een rustgevend gevoel en laat je zkr genieten van al het moois wat er onder water te zien is
Al met al heb ik 3x bij haar gedoken en raad het ook zeer aan om bij deze duikschool evtueel je brevet te halen of gewoon een introductie duik te nemen

Beoordeeld op 11 maart 2021

Super vriendelijke en behulpzame mensen, flessen extreem goed afgevuld. hele goede tips voor de mooiste duik plekken. Fantastisch gedoken met jullie! en erg leuk de zelf gemaakte souvenirs. echt een aanrader om bij ? met jullie te duiken!

Datum van activiteit: februari 2021
Beoordeeld op 2 maart 2021

Ontzettend fijne introductieduik gehad! Ik werd erg op mijn gemak gesteld waardoor ik er erg van genoten heb! Hele relaxte sfeer! Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: februari 2021