“Heerlijke seafood met een geweldig uitzicht”
Beoordeling van Perla Del Mar

Perla Del Mar
Geclassificeerd als nr. 25 van 304 Restaurants in Willemstad
Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten hier, ben een fan van seafood/vis en dan zit je bij Perla echt goed, mijn vriend is meer van vlees en ook hij vond het een groot succes. Ze hebben hele lekkere (verrassende) smoothies en je kijkt zo op zee, echt heel romantisch. Bediening is erg vriendelijk en de klant staat echt voorop, zo krijg je telkens water bijgevuld en komen ze vaak langs om te vragen of je nog drinken wenst. Prijzen zijn goed te noemen en prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Na het eten nog even een rondje door Punda lopen is aan te raden, restaurant zit echt in het centrum dus dat kan goed.

23 juli 2017 beoordeeld

Onder het genot van live muziek heerlijk gegeten bij Perla del Mar. De kreeft was zeer goed en mooi verwerkt in een smakelijk pasta gerecht. De bediening is zeer correct en overal aanwezig. Opvallend is dat de bediening niet de wijnglazen bijvult als je een fles wijn bestelt. Verder absoluut een aanrader.

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie in het fort aan het water. Livemuziek die erg hun best deed maar was niet bijzonder sterker nog achtergrond muziek als ze stopten was veel beter. Bediening zeer vriendelijk en attent. Eten was iets beter dan gemiddeld maar relatief duur. Vrijdag is kreeften avond en was Ok . Minpuntje was de koffie die was echt slecht.

10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het Fort in Punda ligt dit restaurant aan zee. Heerlijke kaart. Ik kan de Peruaanse seviche en het visplateau aanraden. Er zijn dure, maar ook betaalbare wijnen. De bediening is prima. Helaas waren een paar desserts niet verkrijgbaar, maar verder was alles top.

9 mei 2017 beoordeeld

Eten is hier echt lekker locatie is ook mooi aan het water, maar toch kom ik weer terug op de service die is niet al te best! Ik zou zeker wat nieuwe staff neerzetten. Maar het eten is zeker een aanrader, weet alleen niet of je vrolijk word van de bediening

Reizigers die Perla Del Mar bekeken, bekeken ook

Curaçao, Caraïben

In Perla Del Mar geweest? Deel je ervaringen!