“Wat een feest”

Keukens: Cajun & Creools
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je niet tussen de "makkelijke" toeristen eten en wil je genieten van de Antilliaanse keuken en bijbehorende sfeer.... go! Als je niet in plaza bieu bent geweest heb je wat mij betreft het culinaire hoogtepunt van Curaçao gemist.
Ga naar zusjes dat is de achterste tent of kijk waar die dag de meeste mensen zitten en laat je verassen door wat er die dag gemaakt word.
Wat er op de kaart staat kun je bestellen als het niet al op is.
Vergeet de pompoen pannenkoekjes niet... te lekker!
Eet smakelijk en geniet van de beleving!

Schrijf een beoordeling

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn ervan de week geweest, deze eetgelegenheid werd veel besproken in termen als" als je niet bij Placa Bieu hebt gegeten" ben je niet in Curacao geweest.
Ikzelf ben iets minder enthousiast, de tafels waar men aan zit is echt smerig, je word naar een tafel geleid waar de overblijfselen van je voorganger nog liggen en niet zo'n klein beetje ook, die word met een theedoek eraf af geslagen, dus zit het op het bankje en op de rug van degene die erachter zit, en daarna wordt je een plakkerige kaart in handen geduwd, dus nee ik vond dat erg smerig.
Over het eten kan ik zeggen, dat was op zich wel oke, ik had de red snapper, en mijn man de carny stoba, hij vond het wel lekker, ik vond het oke, maar heb ze veel lekkerder gegeten.
Dus kortom, eenmalig, leuk om een keer mee te maken, ik zou ook zeggen vooral doen.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik hebben hier gegeten omdat wij graag de lokale keuken wilde proeven. Nadat er een ruime keuze is van verschillende keukens hebben wij bij de plaza die zus gezeten.
Het eten was voortreffelijk en zeker voor mij boven verwachting, ik ben namelijk geen makkelijke eter. De stoofschotels zijn erg goed van smaak en niet pittig.
Dit is een aanrader voor mensen die niet op de standaard terrasjes willen eten!

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je alleen niet gelijk verleiden om bij de eerste tafel te komen zitten zoals wij, het is gelukkig niet tegengevallen, maar doordat je wat verloren binnenkomt lopen wordt je snel naar een tafel gepraat. Je kunt rustig zeggen even verder te willen kijken, het zijn allemaal verschillende 'restaurantjes'

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig lunchen met de locals die altijd in zijn voor een praatje.
Eten is goed en grote porties! Zeker proberen!!

Reizigers die Plaza Bieu bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Plaza Bieu geweest? Deel je ervaringen!