Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Eten was erg goed in het hotel!
Kamer met balkon. Gratis parkeergelegenheid.
A la carte ontbijt, apart te betalen, ook prima!
Zeer dichtbij de luchthaven.
Vanaf zwembad uitzicht over de start en landingsbaan.

Datum van verblijf: december 2017
Ryan G, General Manager van Curacao Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2018

Beste Caspar,

Allereerst bedankt om de tijd te nemen om uw recente verblijf bij ons te beoordelen.

Vanaf 1 maart 2017 hebben wij nieuw management en zijn wij druk bezig alle faciliteiten in het hotel te het verbeteren.

Het is fijn te horen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Wij doen ons best om onze gasten zich bij ons thuis te laten voelen.

Beoordeeld op 27 december 2017

Kamer was mooi en schoon was goed service ik was echt onder het indruk van jullie service en de view was echt mooi om te kijken en het was gezellig en God bless jullie allemaal met jullie goede aandacht en service

Kamertip: A best room

Beste Melfrin,

Beoordeeld op 27 december 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is gunstig gelegen nabij het vliegveld. Na de lange vliegreis was het lekker om er in 10minuten heen te lopen. De weg is niet voorzien van een goed voetpad, dus wel uitkijken. Het personeel is zeer gastvrij en het hotel heeft een prima keuken. Lekker buiten, overdekt of in de open lucht. De kamer was uitstekend. Fijne douche. Ondanks dat het hotel aan een drukke weg ligt en het vliegveld er vlak achter ligt, was het heerlijk rustig. Prima keuze.

Reistype: Reisde voor zaken

Beste Raymond,

Beoordeeld op 18 november 2017

Een gastvrij hotel met vriendelijk personeel dat graag bereid is je te helpen. Op de heenreis van onze vakantie in Cartagena moesten we maar liefst zes uur wachten op de luchthaven. Het Airport hotel bood ons de gelegenheid om die uren aan het zwembad door te brengen. Leuke en vriendelijke service!

Datum van verblijf: mei 2017
Ryan G, General Manager van Curacao Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2017

Beste Eric,

Wat fijn om te horen dat u, ondanks het moeten wachten op uw vlucht, toch een fijne tijd heeft gehad waarbij u heeft genoten van ons zwembad, het uitzicht en de service van ons personeel. Bedankt voor het achterlaten van een review, het is fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw tijd in het Airport Hotel.

We hopen dat u vervolgens een heerlijke vakantie heeft gehad zonder vertragingen! Als u Curacao nog eens bezoekt hopen we u nogmaals te kunnen verwelkomen.

Vriendelijke groet namens het gehele team,

Bjorn Soemanta

Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

De voorzieningen die je nodig hebt, zijn er. WiFi werkt goed. Kamer schoon. Personeel ok. Maar het heeft absoluut geen sfeer. Bar met zwembad heel ongezellig. Er is een casino bij, maar daar ben ik niet in geweest.

Reistype: Reisde voor zaken
Ryan G, General Manager van Curacao Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Beste Everard,

Bedankt voor het delen van uw review. De meningen van onze gasten zijn belangrijk voor ons en het is dan ook zeer spijtig om te horen dat u onze zwembad gedeelte met bar als ongezellig heeft ervaren.

Ik wil u graag bedanken voor het benoemen dat u wel van onze voorzieningen, service en schone kamers heeft genoten.

Mocht u ons hotel in de toekomst nog een kans geven nodigen wij u van harte uit wel een bezoekje aan het casino te brengen om uw geluk te beproeven; wie weet gaat u dan wel met de jackpot naar huis!

We hopen verder dat u een fijne en veilige vlucht heeft gehad.

Vriendelijke groet namens het gehele team,

Bjorn Soemanta