“Op het uitzicht na teleurstellend”
Beoordeling van Steak & Ribs

Steak & Ribs
Geclassificeerd als nr. 53 van 393 Restaurants in Willemstad
Keukens: Barbecue, Caraïben
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Een prachtige plek. Jammer dat er op het moment dat wij er waren geen schepen aankwamen of weggingen. We bestelden biefstuk stroganof en kregen naar het leek biefstukpuntjes in een soort champignonsaus. Geen gelegenheid om iets te zeggen of te vragen. Serveerster kwakte alles op tafel en was weg. Het eten was al lauw toen we het kregen en we moesten 2x vragen naar de bestelde wijn. Het smaakte wel goed, maar het is vervelend als er niets gezegd of gevraagd wordt. Zeer onpersoonlijke bediening. Wij komen hier in ieder geval niet terug.

Datum van bezoek: september 2019

15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoe krijgen ze het toch voor elkaar om die heerlijke rooksmaak in het supermalse stuk vlees te krijgen!?! Top gegeten op een hele mooie locatie: boven op een vestingmuur, uitkijkend over zee.

Datum van bezoek: augustus 2019
20 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk Diner gehad met uitzicht op de oceaan. Vanaf het Rif fort had je uitzicht op aanvarende schepen en de pontjesbrug. Overal liepen kleine krabben rond. Het eten was goed. Vlees en Vis gegeten goede kwaliteit. Wijn is wat aan de prijzige kant. Fijn restaurant voor een romantisch Dinner.

Datum van bezoek: juli 2019
23 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In het Rif Fort is Steak en Ribs gevestigd. Een unieke lokatie met uitzicht over Willemstad en de zee. Men heeft er een uitgebreide kaart. Een diversiteit aan voor hoofd en nagerechten. Het eten is er prima. De steak die ik gegeten heb was prima. Zo ook mijn voor als nagerecht. De bediening was vriendelijk. Het eten van mijn partner zag er ook erg goed uit. Het smaakte ook prima, echter zij voelde zich niet lekker en heeft maar een klein stukje gegeten. Zonder dat wij hier om vroegen heeft de bediening het gerecht van mijn partner van de rekening gehaald. Hier kwamen wij pas achter toen wij in het hotel kwamen. Prima service!!!! Het is een aanrader om bij Steak & Ribs te gaan eten.

Datum van bezoek: april 2019
16 april 2019 beoordeeld

's Avonds met z'n drieen lekker gegeten. De steaks zijn ontzettend goed bereid, zijn heel mals en smaken dan ook heel goed, evenals de zalm. Op donderdagavond was er ook live muziek in het fort wat de beleving nog eens extra leuk maakte. Bediening was heel aardig en attent.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Steak & Ribs bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Steak & Ribs geweest? Deel je ervaringen!