“Lekker eten met uitzicht op de zee”
Beoordeling van Steak & Ribs

Steak & Ribs
Geclassificeerd als nr. 46 van 339 Restaurants in Willemstad
Keukens: Barbecue, Caraïben
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 april 2018 beoordeeld

Heerlijk eten voor een goede prijs . Fijn restaurant boven op de stadsmuur met uitzicht op de zee. Sávonds met zonondergang een echte aanrader

Datum van bezoek: april 2018

1 april 2018 beoordeeld

Restaurant op de bovenste verdieping van het Rif-Fort met een mooi uitzicht op de havenmonding als je aan balustrade plaats krijgt.
Eenvoudig kaart met redelijke keuken.
Behoorlijke steak voor een gemiddelde prijs.
Matige wijnen en standaard bediening.
Papieren servetten.

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas hebben wij hier een mindere ervaring. Personeel was niet echt vriendelijk, voelde ons niet echt welkom. We hadden het eten net doorgeslikt en de ober haalt zonder ook maar iets te zeggen of vragen de borden weg... geen woord niet eens of de vraag of het überhaupt gesmaakt had... spareribs waren droog helaas...

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie met super uitzicht. Uitgebreide kaart. Bediening kon echter geen duidelijke uitleg geven over gerechten. Zo dacht ik coquilles te krijgen, maar bleek heel wat anders te zijn. De dessert kaart kregen we niet. In een sneltrein tempo werden door de serveerster de desserts benoemd. Wij hielden het daarom maar bij koffie. Vervolgens werden we bijna weggekeken. We voelden ons zeer ongemakkelijk. Kortom: geen tweede bezoek meer waard.

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide kaart, super mooi uitzicht, let op tijdig reserveren voor plek met uitzicht

Bediening kan beter, niet heel attent

Reizigers die Steak & Ribs bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Steak & Ribs geweest? Deel je ervaringen!