“Mooi uitzicht”

Keukens: Barbecue, Caraïben
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
9 augustus 2017 beoordeeld

We hebben daar heerlijk gegeten en een prachtig uitzicht over de haven. Kan soms winderig zijn dus neem een vestje mee.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden niet gereserveerd. Er was nog wel plek maar niet meer direct aan de railing. Voor ons geen probleem. We gingen boven zitten met uitzicht op Punda en de oceaan.

Ik had een lekkere biefstuk met stroganof saus, mijn man een tbone steak. Vlees was prima mals. Saus was wel erg richting de knoflook toe. En niet gemaakt op basis van paprika (wat thuis wel is)
Desalniettemin hebben we prima gegeten!!

16 juli 2017 beoordeeld

Hier voor de tweede keer gegeten. Het is goed vertoeven aan de pierzijde van het restaurant .Een tafel aan de reling met enige wind voor lief
Kijkt men over de reling dan word je geconfronteerd met wel honderden rood gekleurde krabben. Erg leuk om te zien. Bediening is vriendelijk en correct.
Prijzen niet bijzonder goedkoop .
Lamb Chops Carlic NAF 65.25 Gegrilde Tenderloin NAF 53.25 fles wijn NAF 46
Kwaliteit van de gerechten was prima , niets mis mee.
Prijzen liggen relatief aan de Nederlandse prijzen.
Uitzicht is geweldig met binnenkomende schepen met de sleepboten voorop die vlak langs varen naar de St. Anna Baai . Spektakel alom.
Beneden in de Renaissance Mall is het ook gezellig met allerlei handen winkeltjes en terrassen. Kortom gezellig om na het diner een koffie elders te halen.
Een aanrader dus .

1 juli 2017 beoordeeld

Ligging/uitzicht is fijn aan zee. Het eten is nogal Amerikaans. Veel patat, wat salade en veel vlees of vis. De amuse was een soort oliebol met kaas. Na het gezicht van mijn collega bestudeerd te hebben heb ik van die amuse afgezien. Eten prima, maar verwacht geen hoogstandje.

27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondag 25 juni hebben we hier gegeten met het gezin. We hadden om 1800 gereserveerd was uiteindelijk niet nodig was rustig. Je kan er zitten met uitzicht op Punda en met uitzicht op de pier. Als je met het zicht op punda zit heb je wat meer wind (wel wind bepalend natuurlijk) tussen 1700 en 1845 met je de ondergaande zon op je gezicht aan de pier zijde. Het ziet er netjes uit en je wordt netjes ontvangen.

Vooraf krijg je een kaas balletje van het huis deze is erg lekker. We hadden gekozen voor alleen een hoofdgerecht voor de kleine kipnuggets voor ons dorade deze was erg lekker en een heel groot stuk (cijfer 8,5) en de BBQ Ribs deze was oom lekker en erg mals (cijfer 7,5). Je kon als site Dish kiezen tussen rijst, Franse friet bonen, en cassave friet.

Bediening was vriendelijk en behulpzaam spreken meerdere talen. Prijzen zijn hetzelfde als in Nederland. Prijs kwaliteit goed.

Reizigers die Steak & Ribs bekeken, bekeken ook

In Steak & Ribs geweest? Deel je ervaringen!