“Eten was super. Alleen bediening super slecht”
Beoordeling van Bali Restaurant

Bali Restaurant
Geclassificeerd als nr. 99 van 393 Restaurants in Willemstad
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We geven hier heerlijk gegeten en daarvoor zou ik het liefst 5 stèren willen geven. De zaak zie er ook erg mooi en modern uit. De bediening was zeer slecht, ze waren wel vriendelijk alleen ze renden maar van links naar rechts, iedereen deed maar iets waardoor we na het hoofdgerecht bijna 30 minuten hebben zitten wachten (en ook nog gevraagd) of we de dessertkaart konden krijgen. Naar een half uur ben ik maar gaan afreken. Heel erg jammer

Datum van bezoek: september 2019
raulb185, Owner van Bali Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019

Beste Klant,
Dank voor uw review. We zijn blij dat u heeft genoten van ons eten. Jammer dat u niet tevreden was over de bediening. Voor ons is de kwaliteit van onze service heel belangrijk. Wij hadden een grote tafel met 27 klanten en daarnaast een vol restaurant, daardoor had onze keuken het erg druk waardoor u 30 minuten op uw hoofdgerecht heeft gewacht. We hopen u nog een keer te zien en dan zult u merken dat onze service erg goed is.

Met vriendelijke Groet,

Raul

9 september 2019 beoordeeld

Of je nu van spicy houdt of niet, de menukaart van Bali heeft voor iedereen wat lekkers. Ik had een pittige groene Thaise curry en mijn man nasi Rames, minder pittig maar wel met overheerlijke pittige sambal.
Onze Sontje was erg vriendelijk en behulpzaam net zoals de rest van de bediening.
Er staat zoveel lekkers op de kaart dat we nog een keertje gaan.

Datum van bezoek: september 2019
raulb185, Owner van Bali Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Dear Peter B, Thank you for your review! We hope to see you again soon :)

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten!!

Heerlijk eten tegen een leuke prijs!
Fantastische omgeving met een top service! Als wij weer op Curacao zijn komen we zeker weer!

28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond erg lekker gegeten bij dit sfeervolle nieuwe restaurant. Eten was lekker en de bediening van Sontje was erg goed. Leuke sfeermuziek van de saxofonist/zanger maakte alles tot een zeer geslaagd uitje.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: augustus 2019
27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren positief verrast! Echt super lekker eten en vriendelijk personeel. We gaan hier zeker nog een keer heen tijdens onze vakantie. Thanks Nani en Christy!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Bali Restaurant bekeken, bekeken ook

In Bali Restaurant geweest? Deel je ervaringen!