TripAdvisor
Willemstad
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Vooral minpunten door de bediening”
Beoordeling van Tinto

Tinto
Geclassificeerd als nr. 56 van 394 Restaurants in Willemstad
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker (maar niet zo bijzonder als sommige recensies je doen verwachten), maar 240 Nfl voor een focaccia, 2 steaks (200 gr en 400 gr), 2 desserts, 2 frisdrank en 2 wijntjes vind ik wel aan de dure kant. Is niet erg als je daarbij attent en vriendelijk bediend wordt maar dat viel helaas behoorlijk tegen. Ik hoop dat de donkere dame met knot op jaar hoofd afgelopen woensdag haar dag niet had en normaliter niet vraagt: ‘Ja?’ i.p.v. bijv. ‘Hebben jullie een keus kunnen maken?’ want dat kan gewoon niet. Omdat het eten wel lekker was en we lekker lang hebben getafeld wilden we bij het afrekenen toch een royale fooi geven maar daar kon nog geen dankjewel vanaf van deze dame en ze snapte blijkbaar ook niet hoe ze dat op het pinapparaat moest verwerken waardoor we geen fooi betaalden. Gemiste kans...

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met onze baby van 11 maanden hier heerlijk gegeten. We hadden de spareribs en mixed grill, beide erg lekker. Snelle en prima service. Kinderstoel beschikbaar en door de rumoer om je heen valt het niet op dat je baby af en toe van zich laat horen ;-)

€65 was de bon

5 september 2019 beoordeeld

Al weer naar Jan Thiel Beach, via e-mail gereserveerd, was echter niet doorgekomen, ondanks de bevestiging die we gekregen hadden.Prachtige locatie aan het water met live music van belendend restaurant Zanzibar. De springroles als starter waren best goed. Als main besloten we voor een vegetarische quasadilla, viel wat tegen, de tortilla's ( 3 stuks ) te hard, de coleslaw als side ?????, vraagtekens dus. De expresso met boterkoek, zeer goed.
De bediening zeer vriendelijk , vrolijk en vlot.

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Vaak is een vegetarisch gerecht minder spannend, maar hier was het overheerlijk. Tel daar een snelle vriendelijke bediening en een prachtige omgeving bij op en het plaatje is compleet.
Wat wel vreemd was is dat kinderen in zwemkleding over het terras rende en de zee in doken.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is super lekker, mooie en romantische locatie ook. Zeker de spareribs zijn aan te raden. Op zondag en maandag zijn ze wel dicht.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Tinto bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Tinto geweest? Deel je ervaringen!