“Heerlijk gegeten, Argentijnse keuken”
Beoordeling van Tinto

Tinto
Geclassificeerd als nr. 3 van 18 Dessert in Willemstad
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening, hebben voor ons (2 gezinnen van 4personen) echt hun best gedaan, Heerlijk gegeten en royale porties. Er werd vanuit de keuken ook goed geluisterd naar de bestelling, medium rare was ook medium rare.
Aanrader
Echter de wc’s waren vies, het zand van de dag - badgasten lag nog op de vloer

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich was het eten prima, vooral het vlees was lekker, maar niet bijzonder
De bediening netjes
De locatie prachtig, boven ..naar ondergaande zon gekeken
Maar op andere plekken buiten jantiel voor 3/4 van de prijs veel lekkerder en exclusiever gegeten

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Begin sowieso met een broodje deze is top hier dan lekker wat kleins vooraf om vervolgens een keus te maken uit alle soorten vlees.

6 augustus 2018 beoordeeld

Prachtige ambiance maar de prijs en kwaliteit staan niet in verhouding tot elkaar. Lekker eten, niet echt heel speciaal en aan de dure kant

24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De ribs waren zoals altijd voortreffelijk. Mals zonder stevigheid te verliezen. Helaas net iets te vet. Personeel vriendelijk zoals altijd. De zaak is netjes en keurig verzorgd. Ik mis nog steeds de Tinto burger. We gaan er zeker nog een keer heen.

Reizigers die Tinto bekeken, bekeken ook

In Tinto geweest? Deel je ervaringen!