“Lekker maar verhoudingsgewijs te duur”
Beoordeling van Tinto

Tinto
Geclassificeerd als nr. 4 van 18 Dessert in Willemstad
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 augustus 2018 beoordeeld

Prachtige ambiance maar de prijs en kwaliteit staan niet in verhouding tot elkaar. Lekker eten, niet echt heel speciaal en aan de dure kant

Datum van bezoek: juli 2018

24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De ribs waren zoals altijd voortreffelijk. Mals zonder stevigheid te verliezen. Helaas net iets te vet. Personeel vriendelijk zoals altijd. De zaak is netjes en keurig verzorgd. Ik mis nog steeds de Tinto burger. We gaan er zeker nog een keer heen.

Datum van bezoek: juli 2018
30 juni 2018 beoordeeld

goede bediening, Argentijnse kaart met heerlijke vlees- en visgerechten. Ligging aan de vloedlijn, eten op het strand met prachtig uitzicht over de baai.

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het tentje ligt erg mooi in de Jan Thiel baai en zeker het boventerras geeft ruimte voor een romantisch etentje. Met de zon die je langzaam ziet wegdraaien.

Tot zo ver een goede setting voor een lekker etentje.

De bediening is toch wel wat koeltjes/zakelijk, dit doet toch wel erg af aan de beleving van de avond.
Het menu is redelijk eenzijdig en met name duur. Tuurlijk, je betaald ook voor de locatie, maar met dat meegewogen vind ik de prijs-kwaliteit toch niet helemaal in verhouding.

Het vlees is lekker en ook de quesadillas zijn goed te doen.

Ik probeer graag verschillende tentjes, maar zal hier niet snel terugkomen. Dan zijn er betere tentjes op het strand.

25 juni 2018 beoordeeld

Afgelopen weekend gegeten bij Tinto. De bediening was fantastisch. Ervaren dames die met een glimlach met regelmaat komen controleren of alles nog wel in orde was. En dat was het. We mochten verschillende voorgerechten proeven welke stuk voor stuk zalig waren. Met name de tonijn carpaccio was om vingers bij af te likken, ondanks dat we ze gewoon met mes en vork verorberd hebben. De ster van de avond was de gegrilde snapper op een bedje van boontjes met curry. Die snapper had zich geen betere laatste rustplaats kunnen wensen. Daadwerkelijk een van de lekkerste visgerechten die ik ooit op het eiland heb gegeten. Ook all verschillende lappen vlees die we hebben mogen proeven waren zalig. Geen saus nodig, bewaar die maar voor de bijgerechtjes. Hulde aan chef Frank en aan alle lieve dames die ons bediend hebben die avond. Kon ik maar meer sterren geven...

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Tinto bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Tinto geweest? Deel je ervaringen!