“Vis zoals hij moet zijn !”
Beoordeling van Restaurant Fishalicious

Restaurant Fishalicious
Geclassificeerd als nr. 27 van 332 Restaurants in Willemstad
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je vis wil eten op een manier zoals je hem wil eten ben je hier op de juiste plaats. Keuze genoeg en voor ieders wat wil. En daarbij een locatie en inkleding om u tegen te zeggen. Lekker !

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten tijdens onze vakantie op Curacao. Goed visrestaurant maar niet spannend qua smaken. Mosselen waren goed, tonijn was prima maar we werden niet verrast. Aanrader als je van vis houd maar verwacht geen carribean twist. Bediening ok maar zakelijk. Mist wat mij betreft wat passie en een vleugje carribean.

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je al het vlees een beetje zat begint te worden dan kun je hier lekker aan de vis. Leuke kaart met zowel lokale vis als vis van buiten.

28 juli 2018 beoordeeld

Wij komen hier al jaren, sinds dit restaurant verhuisd is naar een nieuwe locatie is het eten er niet op vooruit gegaan. Opvallend was dat voor de zaterdagavond lang niet vol was hier ? De bediening is vriendelijk, voorgerecht erg mager naar wat op de kaart stond, nagerecht, een aardbei panacotta viel echt tegen, koffie kon er mee door, wat bitter.

12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Attente vriendelijke bediening. Mooie gerechten van uitstekende kwaliteit, vers en met zorg geserveerd.

Bedank J.m. K

Reizigers die Restaurant Fishalicious bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Restaurant Fishalicious geweest? Deel je ervaringen!