Hoogtepunten uit beoordelingen
Topper

Staat elk moment van de dag voor je klaar. Rijdt niet als een gek over het eiland, en is ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Tentjuh
Aanrader

Beoordeeld op 12 september 2019
belanius
via mobiele applicatie
Lees alle 51 beoordelingen

Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Ik rijd alleen met Rafelu, beste taxichauffeur op curacao!! Heel flexibel en altijd bereikbaar, echt een aanrader

Datum van activiteit: september 2019
curacao_vip_taxi, Guest Relations Manager van Curacao VIP Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Danki Belanius! Bedankt voor jou keuze. Het is mijn voor recht!

Beoordeeld op 11 september 2019
Beoordeling van: Privétour

De dagtour die mijn vriend en ik hebben gemaakt met taxichauffeur Ralph is een echte aanrader! Ralph is een heel aardig en open persoon waardoor je een naast een mooie tour ook nog eens gezelligheid mee hebt! Je maakt een tour waarbij je ook de minder bekende delen van Curacao ziet waar Ralph veel over weet te vertellen. Ook kun je aangeven als je iets specifieks wilt bezoeken. Wanneer je Ralph nog eens ziet in Willemstad is hij de persoon die nog even groet en aangeeft waar je bijvoorbeeld heerlijk kan eten.
Voor ons is Taxichauffeur Ralph dé taxichauffeur van Curacao.

Datum van activiteit: augustus 2019
curacao_vip_taxi, Guest Relations Manager van Curacao VIP Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Danki Iris! Het was echt een voor recht om met jou en Niko een dag tour te doen. Ik ben blij dat jullie een goede tijd hebben gehad!

Beoordeeld op 10 september 2019

Mijn vriendin en ik hebben meerdere malen met Ralph gereden. Hij was altijd vrolijk en we voelde ons veilig bij hem in de auto.

Mijn vriendin ging eerder weg dan ik. Een vriend en ik brachten haar naar het vliegveld maar we kregen toen problemen met de auto. Toen we Ralph belde was hij snel ter plekke om haar op te halen en heeft zij haar vlucht gelukkig nog gehaald.

Datum van activiteit: augustus 2019
curacao_vip_taxi, Guest Relations Manager van Curacao VIP Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Danki Gianna! Het was mijn voor recht en plezier om jullie te kunnen dienen!

Beoordeeld op 6 september 2019
Beoordeling van: Privétour

Wij hebben nog nooit zo'n leuke taxi rit gehad. Zeer vriendelijk, goede service, luxe auto's, top service en niks is te veel gevraagd. Meerdere keren gebruikt gedurende de vakantie. Zeer betrouwbaar.

Datum van activiteit: april 2019
curacao_vip_taxi, Guest Relations Manager van Curacao VIP Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Danki Frank! Het was mijn voor recht om jullie van dienst te zijn!

Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Ralph is de beste en meest vriendelijke chauffeur van Curacao! Ik had het geluk hem te treffen bij aankomst op het vliegveld, waarna hij me zijn werknummer gaf (de taxicentrale op Curacao is soms slecht te bereiken dus handig het nr van een chauffeur te hebben). Ralph heeft me meerdere keren ‘s avonds laat opgehaald en heeft ervoor gezorgd dat ik veilig aan kwam waar ik moest zijn. 1 keer zou ik laat terug zijn, toen liet hij zelfs zijn telefoon voor me aan staan zodat hij me ook terug naar mijn appartement kon brengen omdat het anders misschien lastig zou zijn om op dat tijdstip nog iemand te bereiken. En on top of that, kwam Ralph als mijn redder in nood toen mijn driver terug naar het vliegveld een auto-ongeluk maakte en ik bang was dat ik mijn vlucht zou missen.
Als ik terugkom naar. Curacao neem ik sowieso weer contact op met Ralph!

Datum van activiteit: september 2019
curacao_vip_taxi, Guest Relations Manager van Curacao VIP Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Sophia het was mijn voor recht! Bedankt voor jou vertrouwen!