Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Super verblijf zeer centraal gelegen. Kamer schoon van alle gemakken voorzien. Ook de binnentuin met zwembad is een heerlijke plaats om te ontspannen. Echte aanrader qua prijs, ligging en faciliteiten.

Datum van verblijf: september 2018
Helen M, General Manager van Pietermaai Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2018

Hi Ivy,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo genoten hebt tijdens je verblijf.
Mocht je nog eens besluiten deze kant op te komen, verwelkomen wij je graag nogmaals!
Ontzettend bedankt voor de aanbeveling, dat waarderen wij enorm.

Team Pietermaai Boutique Hotel

Beoordeeld op 14 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi ingericht, wel is er een open badkamer dus best geschikt voor stellen of hele goeie vrienden. Vriendelijke kamermeisjes. Enige klacht is dat er maar een paar tv zenders waren voor de avonden die we even niet uit gingen. Maar dat is iets kleins, voor de rest hebben we een leuke tijd gehad.

Datum van verblijf: juli 2018
Helen M, Manager van Pietermaai Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2018

Hi Roanne,

Bedankt voor de mooie review bedankt voor de tip dan kunnen we daar weer naar kijken.
Het Team van Pietermaai Boutique Hotel

Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij zaten in het appartement met uitzicht op zee. 1 woord fantastisch elke ochtend wakker worden met een prachtig uitzicht, de inrichting is super. Wij voelde ons direct thuis. Elke dag schone badlakens een heel mooi rustig zwembad net achter de receptie. Vriendelijk personeel.Geen enkele klacht! Zouden hier zo weer verblijven

Datum van verblijf: juli 2018

Beste Laura,

Wat leuk om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad en positie berichten over het hotel hebben.
We kijken er naar uit u nog een keer te mogen verwelkomen en u weer een fantastische ervaring kunnen geven.
met vriendelijke groet,
Het hele team van Pietermaai boutique Hotel

Beoordeeld op 26 juni 2018 via mobiele applicatie

Ook dit jaar weer prima verzorgd. Schoon appartement begane grond. Elke dag schone badlakens voor strand. Op onze laatste dag was er na het uit checken een kamer beschikbaar waar we nog konden douchen. Hiervoor worden geen meerkosten in rekening gebracht. Service en klantgerichtheid staan hier hoog in vaandel. Aan iedereen aan te bevelen

Datum van verblijf: juni 2018

Beste Anita, bedankt voor de goede review. Fijn om te horen dat us blij bent met de service. Dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Pietermaai Boutique Hotel

Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een prachtig appartement. Alles is schoon, ontzettend sfeervol, luxe en mooi ingericht. Alles is van Riviera Maison. Echt geweldig! Dit is nou echt vakantie, een perfecte villa (ja het is een appartement, maar zo voelde het echt). 2 ruime inloop douches, aparte wc en dan ook nog het prachtige uitzicht. Beide kamers hebben airco alleen de woonkamer niet. Dat is het enige jammere.
Het personeel is ook nog een top en erg vriendelijk :) dikke dikke aanrader, zoiets moois zie je niet snel weer!

Datum van verblijf: mei 2018
Helen M, Manager van Pietermaai Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Beste Diede,

Bedank voor deze geweldige review. Hier worden we blij van als we dit terug lezen.
Wij hopen u snel nog een keer te mogen ontvangen in Pietermaai Boutique Hotel.

Het hele team van Pietermaai Boutique Hotel