Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij zaten in het appartement met uitzicht op zee. 1 woord fantastisch elke ochtend wakker worden met een prachtig uitzicht, de inrichting is super. Wij voelde ons direct thuis. Elke dag schone badlakens een heel mooi rustig zwembad net achter de receptie. Vriendelijk personeel.Geen enkele klacht! Zouden hier zo weer verblijven

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Helen M, Manager van Pietermaai Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2018

Beste Laura,

Wat leuk om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad en positie berichten over het hotel hebben.
We kijken er naar uit u nog een keer te mogen verwelkomen en u weer een fantastische ervaring kunnen geven.
met vriendelijke groet,
Het hele team van Pietermaai boutique Hotel

Beoordeeld op 26 juni 2018 via mobiele applicatie

Ook dit jaar weer prima verzorgd. Schoon appartement begane grond. Elke dag schone badlakens voor strand. Op onze laatste dag was er na het uit checken een kamer beschikbaar waar we nog konden douchen. Hiervoor worden geen meerkosten in rekening gebracht. Service en klantgerichtheid staan hier hoog in vaandel. Aan iedereen aan te bevelen

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden

Beste Anita, bedankt voor de goede review. Fijn om te horen dat us blij bent met de service. Dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Pietermaai Boutique Hotel

Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een prachtig appartement. Alles is schoon, ontzettend sfeervol, luxe en mooi ingericht. Alles is van Riviera Maison. Echt geweldig! Dit is nou echt vakantie, een perfecte villa (ja het is een appartement, maar zo voelde het echt). 2 ruime inloop douches, aparte wc en dan ook nog het prachtige uitzicht. Beide kamers hebben airco alleen de woonkamer niet. Dat is het enige jammere.
Het personeel is ook nog een top en erg vriendelijk :) dikke dikke aanrader, zoiets moois zie je niet snel weer!

Verbleef: mei 2018
Helen M, Manager van Pietermaai Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2018

Beste Diede,

Bedank voor deze geweldige review. Hier worden we blij van als we dit terug lezen.
Wij hopen u snel nog een keer te mogen ontvangen in Pietermaai Boutique Hotel.

Het hele team van Pietermaai Boutique Hotel

Beoordeeld op 10 mei 2018

Hallo lieve mensen die dit hotel willen boeken dus niet de azijnpissers die overal om zeuren...
Ik had een basic appartement het bed sliep heerlijk hoor en alles was prima in orde aanrechtje en pannen en zo .. naast het zwembad met een prachtige tuin. Het leek wel een paradijs en er wonen veel hagedissen.Elke nacht heb ik daar op de badstoelen naar de sterren gekeken en s morgens de prachtige vlinders bewonderd nadat ik gewekt werd door de tropische vogels. Het personeel is supervriendelijk vooral Helen; de manager en Anne en Daan hebben mij super geholpen.zij verdienen een lintje van de koningin. Warm woord voor de technische dienst en de houskeeping altijd een vriendelijk praatje. Hele gezellige omgeving met leuke muziek en citybeach naast de deur. Je moet wel oordoppen meenemen want het is wel lawaaierig door de studenten die er ook wonen en weinig rekening houden met de gasten want ze feesten veel daar mag de eigenaar wel eens wat beter op letten.Je hoeft geen wekker mee te nemen want de honden blaffen je wakker.Ik ben er 3 weken geweest en heb zo ontzettend genoten van alles en ben heel erg dankbaar dat ik dit allemaal heb mogen beleven. Ga vooral lekker eten bij restaurant GINGER hele leuke gezellige eigenaar met een super lieve hond.en de Gouveneur in de stad waar ik mijn verjaardagsmaal heb genoten.Allemaal heel erg bedankt voor alles ik zal het noooooooooit vergeten het was het paradijs xxxx kusjes Laura

Kamertip: de kamers bij het grote zwembad daar is het rustig
  • Verbleef: april 2018, reisde alleen
Helen M, General Manager van Pietermaai Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2018

Hi Laura, Wat fijn om te lezen dat je zo genoten hebt van je verblijf! Mocht je nog terug komen naar het eiland, om zo`n ervaring nogmaals te willen beleven, neem dan even contact met ons op. We helpen je graag nogmaals om je verblijf zo fantastisch mogelijk te maken.

Beoordeeld op 5 mei 2018

Twee weken verbleven in één van de Loft kamers die we geboekt hadden via airbnb. Het hotel bevind zich in het bruisende Pietermaai district, wat voor ons nog leuker was omdat we hier gewoond hebben.
Een mooie ruime kamer die van alle gemakken voorzien was! Heerlijk bed, die elke dag weer werd opgemaakt en elke dag schone handdoeken. Kamer was ook elke dag goed schoongemaakt. Qua geluidsoverlast niet veel last gehad, wel wat hardere muziek van de restaurants en barretjes in de straat maar dat kan je verwachten als je een hotel in het centrum boekt.
Wij komen in ieder geval zeker terug, want qua locatie zit je hier echt top!

Tip: huur zeker een auto om westpunt te ontdekken! Daar zijn de mooiste stranden.

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden

Beste Jorine, Geweldig om te lezen dat jullie zo genoten hebben! We zien jullie uiteraard graag terug in het vervolg, neem gerust contact met ons op om de boeking te regelen.