16 februari 2018 beoordeeld

Eind januari 2 weken verblijf geboekt in dit hotel. Heerlijke ruime kamer van alle gemakken voorzien. Goede bedden, elke dag schone handdoeken en opgeruimde kamer. Op loopafstand van de pontjesbrug, super.
Zeer vriendelijk personeel en zeer hulpvaardig. Dank je wel Helen, Daan en overige medewerkers van het Boutique Hotel. We hebben een heerlijke tijd bij jullie gehad! Een aanrader voor iedereen.
Groeten Björn en Carla

Kamertip: Op loopafstand van centrum Willemstad
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Helen M, Manager van Pietermaai Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 april 2018

Beste Bjorn en Carla, hartelijk dank voor deze positieve review, het doet ons erg goed om te lezen dat jullie verblijf in ons hotel zo goed is bevallen. Mochten jullie in de toekomst nog een keer naar Curacao komen dan hopen we jullie zeker weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Pietermaai Boutique Hotel

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijkheid hier overal dicht bij ...super service vanuit de receptie hielpen ons overal mee top locatie top mensen !!! Misschien soms beetje luidruchtig maar ja je hebt tenslotte vakantie ...

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden

Beste mevrouw Peet Aal, hartelijk dank voor deze positieve review, het doet ons erg goed om te lezen dat jullie verblijf in ons hotel zo goed is bevallen. Prettig dat jullie hebben genoten van de ruime studio en de gezelligheid in de buurt. Mochten jullie in de toekomst nog een keer naar Curacao komen dan hopen we jullie zeker weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Pietermaai Boutique Hotel

8 februari 2018 beoordeeld

Perfect appartement met een perfecte ligging tov het centrum en de vele barretjes en restaurantjes in Punda. Het is schoon, verzorgd en zeer netjes afgewerkt. Ik zat in appartement K2. Een 1 persoons appartement bestaande uit 2 verdiepingen. Beneden een kleine hoekbank, een keukentje met pitjes, een koelkast met vriesvak, een tv, en een eettafel. Boven is het bed (ook 1 persoons), de douche en het toilet (in 1 ruimte). Boven hangt ook de airco, waardoor het lekker koel is in het slaapgedeelte. Het appartement heeft 2 ingangen en zit direct naast restaurant Ginger. Door deze ligging is het er niet heel stil tot 0.00. Persoonlijk vond ik het wel leuk een beetje reuring naast de deur te hebben. Het personeel van de receptie was super behulpzaam. Altijd gratis schone stranddoeken beschikbaar en op de dag van uitchecken houden ze altijd een kamer beschikbaar om na de uitchecktijd te kunnen douchen!

• Verbleef: januari 2018, reisde alleen

Beste Els, hartelijk dank voor deze positieve review, het doet ons erg goed om te lezen dat je verblijf in ons hotel zo goed is bevallen. Mocht je in de toekomst nog een keer naar Curacao komen dan hopen we jullie zeker weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Pietermaai Boutique Hotel

5 februari 2018 beoordeeld

Zeer fijn Hotel, in het centrum van Willemstad. Bijzonder behulpzaam personeel en prachtige kamers! 20 meter van de Zee gesitueerd en echt alles in het centrum op loopafstand.
Ruime bedden en een heerlijke douche.

Kamertip: Prachtige ruime suite met alle comfort.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden

Beste gast, hartelijk dank voor deze positieve review, het doet ons erg goed om te lezen dat jullie verblijf in ons hotel zo goed is bevallen. Mochten jullie in de toekomst nog een keer naar Curacao komen dan hopen we jullie zeker weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Pietermaai Boutique Hotel

5 februari 2018 beoordeeld

Pietermaai botique app. is een hele leuke locatie midden in de zeer knusse en gezellige wijk Punda in willemstad. Er zijn veel eettentjes ,barretjes, winkels etc op loopafstand.(tip: voor even snel naar zwembad/lounge hotel st tropez en city beach 88 beide zeer vlakbij)
Voor naar het strand en verder het eiland te verkennen is het raadzaam een auto te huren. Zou niet gokken op de bus, daar gaat veel kostbare tijd en miss wel ergernis in zitten.
Ik zat in een studio(16), dit was het meest simpel, maar zeker prima om te doen! Het zag er netjes en schoon uit en alle voorzieningen zijn aanwezig. En zeker niet te klein! Leuk balkonnetje met uitzicht op tuin/zwembad.
Andere app ook even een blik in gewerpt en zijn zeer goed en smaakvol ingericht.
Alles word keurig schoongemaakt en bijgehouden. Bij receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. Grote badlakens aanwezig(ook voor mee naar het strand), dus laat die maar thuis!
Zwembad is klein, maar om even lekker te liggen, af te koelen en te relaxen prima!

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Beste Raymond, hartelijk dank voor deze positieve review, het doet ons erg goed om te lezen dat jullie verblijf in ons hotel zo goed is bevallen. Mochten jullie in de toekomst nog een keer naar Curacao komen dan hopen we jullie zeker weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Pietermaai Boutique Hotel