Beoordeeld op 29 november 2020

In een prachtig aangelegde en goed onderhouden tuin staan de ruime 'twee onder een dak' vakantie huisjes op een prettige afstand van elkaar. De huisjes zelf zijn ook ruim van opzet met twee slaapkamers met airconditioning, een woonkamer met keukentje, een badkamer en een apart toilet. Door de tropische temperaturen leef je voornamelijk buiten op het grote terras en kijk je uit over de tuin met een bonte stoet aan tropische vogeltjes zoals Kolibries, gele en oranje Troepiaal, papagaaien (eigenlijk grote parkieten) gele Zanger, Saffraanvink, Suikerdiefje en meer.
Morena Resort beschikt over twee mooie zwembaden en een centraal gelegen restaurant. Het personeel is uiterst vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Speciaal wil ik hierbij Stefan van de receptie noemen die ons elke keer met een persoonlijk advies op weg hielp naar de juiste strandjes en restaurantjes. Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad en mochten we weer naar Curaçao gaan dan zullen we zeker weer naar Morena Resort gaan.

Beoordeeld op 4 november 2020 via mobiele applicatie

Onwijs schone en breed opgezette accommodatie met vriendelijk personeel. Op nog geen 5 min lopen van het strand Jan Thiel en de AH. Fijne zwembaden met een goede bar en lunch. Laat je adviseren door Stefan voor leuke activiteiten en restaurantjes. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 12 oktober 2020 via mobiele applicatie

Ruim 2 weken in een 3 kamer appartement verbleven en het was absoluut erg goed. Het was een ruim, schoon, luxe appartement met een prima douche en goede bedden. Afwasmachine, senseo koffieapparaat, 4-pits gasstel en een grote koelkast met vriezer. Bestek en servies vooor 4 personen. Het terras is ca 6x6 meter, dus meer dan voldoende ruimte om daar te zitten op de 2 zitbanken en zitstoel of aan de prima stoelen aan de eettafel. Het resort (met veel planten en bomen) was ook erg schoon en goed onderhouden. Totaal 3 heerlijke schone zwembaden met voldoende goede ligbedjes en parasols. Het is er echt zoals het er op de foto’s uitziet !! Dan nog een groot compliment aan de organisatie die het helemaal voor elkaar had. Ivm Corona hebben ze met de gasten contact gehouden via whatsapp, is zelfs een goed idee om dit vol te houden. Morena is dus een echte aanrader als je in de buurt van de Jan Thiel Baai wilt verblijven.

Beoordeeld op 10 oktober 2020 via mobiele applicatie

Huisjes ruim / WiFi van goede kwaliteit om vanaf hier Teams vergadering etc te houden (stopcontacten op terras: neem verlengkabel mee)/ terras zeer ruim/ het hele park tot in de details in de kleuren van de kussens uitgewerkt: heel smaakvol/ alle tegels- paden zijn heel: er is geen achterstallig onderhoud/ bedden van goede kwaliteit en airco op slaapkamers werkt goed/ haakje aan plafond on event muskietennet (meebrengen) op te hangen/gescheiden afvalbakken voor PET flessen ( leeg in de lengte klein maken voor de opening)/ schoon/ vele vogels in het park/ AH op loopafstand/ meedenkend personeel die je actief om feedback vraagt als ze je iets hebben geadviseerd/ Christoffelberg mooi, zwaar en ga héél vroeg met water. Jan Thiel strand heeft alles wat ik wil: goed snorkelen-zwemmen-strandbad onder rieten parasol- lounge tentjes en goede WiFi op het strand.
Mijn tip: zeker auto huren en ik vond de strandtent op Kokomo beach top
Als laatste een grapje: er is een speciale Corona wasstraat ( zie laatste foto)

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Super vriendelijke personeel. Super schoon appartement. Het bed komen ze om de paar dagen verschonen. Krijgen geregeld nieuwe handdoeken. Het strandlopen mag elke dag een schone pakken. Wel jammer dat er geen afzuigkap in zit. Maar daar heb gevoel over dat wij dat alleen in Nederland kennen.De appartementen zijn sfeervol ingericht. Erg mooie tuin met mooie zwembaden. Lekker dicht bij het strand. 15 min lopen

Datum van verblijf: september 2020