Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Super vriendelijke personeel. Super schoon appartement. Het bed komen ze om de paar dagen verschonen. Krijgen geregeld nieuwe handdoeken. Het strandlopen mag elke dag een schone pakken. Wel jammer dat er geen afzuigkap in zit. Maar daar heb gevoel over dat wij dat alleen in Nederland kennen.De appartementen zijn sfeervol ingericht. Erg mooie tuin met mooie zwembaden. Lekker dicht bij het strand. 15 min lopen

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 7 september 2020

Super resort met vriendelijke personeel, vooral Stefan bij receptie doet alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
Zwembaden zijn echt heerlijk, eten is goed. Airco alleen in de slaapkamer dus is effe wennen aan de warmte, verder zeker aan te raden. Jan thiel is 5min lopen.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 24 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel, netjes en gunstig gelegen van Jan Thiel. Je kunt er lopend naar toe.
Autohuur is wel aan te raden op Curaçao omdat je anders niet ver komt. En je hebt er de mooiste baaien!
Foto’s zijn van het resort

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Super vakantie gehad bij Morena Resort. Even geen Corona stress. De mensen zijn aardig en op Curacao geen Corona. Morena is een erg mooi resort met een zeer goede ligging. Dichtbij het strand, winkels, restaurants en supermarkt. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 22 maart 2020

Wij hebben het heerlijk gehad tijdens ons verblijf in het Morena Resort. In verschillende reviews wordt gesproken over gedoe met handdoeken en de vervanging daarvan. Wij herkennen deze geluiden niet! Konden genoeg handdoeken krijgen aan de balie. Tijdens ons verblijf van een week werd tweemaal de handdoeken en bedlinnen gewisseld. Voor ons was dat prima! Een volgende keer komen we hier graag weer!

Datum van verblijf: maart 2020