“Genieten met een hoofdletter”

Beoordeling van Appartement Frijberg

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

iend2019
Niveau 3 bijdrager
9 beoordelingen
“Genieten met een hoofdletter ”
Beoordeeld op 23 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019

Het complex ligt op een berg, dus een prachtig uitzicht. Het is er netjes en schoon. Vooral de aanwezige zwerfhonden die erg lief zijn geeft een extra tintje aan je vakantie. De gastheer en dame erge lieve Nederlanders die je thuis laten voelen en goede tips geven. Alles is erg kortbij, Willemstad is maar een klein stukje en strandjes met lekkere tentjes kortbij. We hebben genoten!

Datum van verblijf: juni 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
24 jun 2019
Hartelijk dank voor de mooie review. We hopen jullie in de toekomst nog eens als gast te mogen begroeten.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren