Beoordeeld op 23 november 2020 via mobiele applicatie

Leuk boutique hotel in een oud klooster. Het heeft een gezellige binnen tuin met zwembad en veel tropische planten. We waren er in de tijd dat de avondklok vervroegd was naar 9 uur en dat zorgde ervoor dat we 's avonds gezellig nog konden kletsen met andere gasten onder het genot van een Brightje. We hebben een leuk verblijf gehad hier!

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 21 september 2020

Theo en Elly.

Voor de derde keer boekten wij dit leuke en karaktervol hotel midden in Willemstad, gelegen in de bruisende wijk Pietermaai.
Waarom?
- Super aardig personeel
- Ruime, schone en rookvrije kamers
- Lekkere douche zowel binnen als buiten.
- Heerlijk ontbijt in de fraaie binnentuin
- Lekkere pool om na een warme dag af te koelen
- Prima locatie om van hieruit Curacao te ontdekken
- Op loopafstand grote keuze uit de fijnste restaurants en leuke kroegjes.
- Zelfs in de Coronatijd voelden wij ons hier helemaal oké
- Autoverhuur via hotel of busstation vlakbij
- Storingsvrije WIFI

Samengevat: een fijn hotel met een goede prijs-kwaliteitverhouding en alle faciliteiten in hartje Pietermaai/ Willemstad. Een echte topper!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 14 september 2020 via mobiele applicatie

Sfeervol hotel
Personeel is behulpzaam
Fijne kamers dagelijks schoongemaakt
Lekker ontbijt word vers voor je klaargemaakt
Wat je maar wil omeletje pannenkoeken (of allebei )met een nederlands krantje om te lezen
Huurauto’s zijn aanwezig om zelf naar alle prachtige stranden te rijden die curacao rijk is
Strandlakens zijn gratis beschikbaar bij het hotel
Hotel heeft een klein zwembadje
Hotel ligt dichtbij veel restaurants
Echte aanrader!!!!!!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 11 september 2020

Dit jaar voor de 2e keer in Hotel 't Klooster; en weer heel tevreden! We waren met 2 gezinnen (totaal 14 personen) en hebben geen probleem gehad de Coronaregels te handhaven. Er is voldoende ruimte in de heerlijke binnentuin om gepaste afstand van anderen te houden. Het management gaat relaxt, maar serieus met de maatregelen om. De badkamers zijn inmiddels vernieuwd, fris en modern. De buitendouche is daarnaast altijd weer een genot. Gelukkig waren in de omgeving de restaurants en café 's open. Je leeft buten, dus Corona voelt 'ver weg'. Heerlijk!!!

Kamertip: Kamer 5 heeft een eigen patio achter de kamer; veel kamers hebben een buitendouche.
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

Gastvrij op mooie locatie liggend hotel met mooie binnentuin waar je heerlijk kan zitten en genieten. Erg leuke medewerkers die ervoor zorgen dat je verblijf top is geregeld. Kom hier zeker vaker. Dichtbij de leuke plekjes en om de hoek van centrum.

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde alleen