Beoordeeld op 14 september 2020 via mobiele applicatie

Sfeervol hotel
Personeel is behulpzaam
Fijne kamers dagelijks schoongemaakt
Lekker ontbijt word vers voor je klaargemaakt
Wat je maar wil omeletje pannenkoeken (of allebei )met een nederlands krantje om te lezen
Huurauto’s zijn aanwezig om zelf naar alle prachtige stranden te rijden die curacao rijk is
Strandlakens zijn gratis beschikbaar bij het hotel
Hotel heeft een klein zwembadje
Hotel ligt dichtbij veel restaurants
Echte aanrader!!!!!!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 11 september 2020

Dit jaar voor de 2e keer in Hotel 't Klooster; en weer heel tevreden! We waren met 2 gezinnen (totaal 14 personen) en hebben geen probleem gehad de Coronaregels te handhaven. Er is voldoende ruimte in de heerlijke binnentuin om gepaste afstand van anderen te houden. Het management gaat relaxt, maar serieus met de maatregelen om. De badkamers zijn inmiddels vernieuwd, fris en modern. De buitendouche is daarnaast altijd weer een genot. Gelukkig waren in de omgeving de restaurants en café 's open. Je leeft buten, dus Corona voelt 'ver weg'. Heerlijk!!!

Kamertip: Kamer 5 heeft een eigen patio achter de kamer; veel kamers hebben een buitendouche.
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

Gastvrij op mooie locatie liggend hotel met mooie binnentuin waar je heerlijk kan zitten en genieten. Erg leuke medewerkers die ervoor zorgen dat je verblijf top is geregeld. Kom hier zeker vaker. Dichtbij de leuke plekjes en om de hoek van centrum.

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 april 2020

We kwamen savonds laat aan dus ontvangen door een hele lieve beveiliger die ons naar onze kamer bracht. We kregen zelfs nog de eerste ochtend gratis ontbijt. Hele schone kamers, een heel rustig hotel, heel aardig personeel ze helpen je bij alles. Auto kan voor de deur geparkeerd worden. Je kan lopend naar Willemstad. Achter het hotel zit scuba lodge en saint tropez waar een heerlijk zwembad is + uitzicht op zee kun je lopend heen.
Volgende x curacao zou ik zeker weer het klooster boeken!!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 19 maart 2020

Allereerst is de locatie top. Op nog geen 5 minuten afstand ben je bij de leukste restaurants/bars en het dichtstbijzijnde stadsstrand. De kamers zijn prachtig in zijn eenvoud en die oude kloostervloeren..WAUW! Dit hotel heeft echt alles wat je nodig hebt om tot rust te komen of in te werken indien nodig. De prachtige groene binnentuin en het vriendelijke personeel maken dat wij ons hier heel erg hebben thuis gevoeld tijdens ons verblijf.Een absolute must als je Curacao gaat bezoeken!

Kamertip: Kamer 2 is rustig en heeft een eigen extra buitendouche. Een genot om onder te staan na een dagje strand!
Datum van verblijf: maart 2020